Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

vad tror ni, samla hos swednak

Vad tror ni? Har vi någon som helst chans att få lånen samlade hos swedbank.

Vi har i dagsläget två huslån hos swedbank en villa och ett fritidshus som vi hyr ut permanent. Vi har haft bolån i swedbank sedan 2002 och alltid skött dessa. Av olika anledningar har vi tyvärr dragit på oss alldeles för många dåliga lån vilket gör att månadskostnaden blivit orimligt hög och ekonomin blivit ansträngd. Gissar på att vi har blancolån hos flera olika på ca 400000, däri ligger också billånen.Det här är givetvis jätte jobbigt. Vi är gifta och båda har fasta anställningar sedan många år tillbaka. Dock tror jag inte att vår kreditvärdighet enligt uc är alls bra, faktiskt skit tror jag. Jag har 14 uc. Min man kanske 5 Tror ni att det finns någon som helst möjlighet att få hjälp att samla våra smålån hos dom?

Npn som kan berätta om erfarenheter. Skulle vara jötte tacksam nu ör det bara ångest hela tiden av att aldrig kunna betala alla räkningar en månad

Mvh

Senast ändrad:
Har ni haft samma försäljare på banken länge som ni diskuterar bolån o sånt med så kanske det går, har era hus gått upp i värde sedan ni tog lån senast på dem så borde ni kunna lägga om till bolån.. Vid ett personligt möte med er försäljare så kan dom bortse från scoring och sånt på ett annat sätt än telefonbanken mfl gör.
Skaffa mitt kreditbetyg och eller min uc, så ni ser om det är några UC som är på väg ut, det kan ju öka chanserna att vänta ut någon månad extra för att ha några förfrågningar mindre

Åå tack så mycket för ditt svar! Jätte tacksam för det! Tyvärr har de bytt personal på vår bank så vi har haft flera olika handläggare. Är rätt säker på att husen ökat i värde något. Det är så jobbigt det här... får vänta ett tag till på att nån uc förfrågan försvinner.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp