Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad tror ni om våra chanser

Vad tror ni om våra möjligheter till ett större samlingslån 500-600 k. Enligt Sambla ska detta inte vara några problem för oss att få, vad har ni för erfarenheter?

Lånet kommer sökes ihop;
person 1
Årsinkomst 455
Förfrågningar 8 (senast januari 2023)
Lån & krediter ca 500
UC score 19 %

person 2
Årsinkomst 217 (pga studier, månadslön 36000)
Förfrågningar 6 (senast december 2023)
Lån & krediter ca 430
UC score 8 %

Vad tror ni om våra möjligheter till ett större samlingslån 500-600 k. Enligt Sambla ska detta inte vara några problem för oss att få, vad har ni för erfarenheter?

Lånet kommer sökes ihop;
person 1
Årsinkomst 455
Förfrågningar 8 (senast januari 2023)
Lån & krediter ca 500
UC score 19 %

person 2
Årsinkomst 217 (pga studier, månadslön 36000)
Förfrågningar 6 (senast december 2023)
Lån & krediter ca 430
UC score 8 %
Jag tror de kan bli tufft. Inte super bra UC betyg, och högt belånade redan.

Jag tror de kan bli tufft. Inte super bra UC betyg, och högt belånade redan.
Det jag misstänker. Flera förfrågningar försvinner inom det närmaste men tror inte det gör tillräckligt för att vi ska våga söka. Tycker det är konstigt hur sambla citerat "säger upp sig" om vi inte skulle få beviljat det lånet utifrån våra uppgifter idag. Tror det är stenkört själv

Det jag misstänker. Flera förfrågningar försvinner inom det närmaste men tror inte det gör tillräckligt för att vi ska våga söka. Tycker det är konstigt hur sambla citerat "säger upp sig" om vi inte skulle få beviljat det lånet utifrån våra uppgifter idag. Tror det är stenkört själv
Du hade lätt kunnat söka samlingslån själv om du väntar ut dina förfrågningar till typ 3-4 och betala av kreditkort ifall du har det för att få ner betyget. Du är inte högt belånad.

Du hade lätt kunnat söka samlingslån själv om du väntar ut dina förfrågningar till typ 3-4 och betala av kreditkort ifall du har det för att få ner betyget. Du är inte högt belånad.
Ja, i september har vi 2 resp 5 förfrågningar kvar. Det borde ju påverka betyget en del?

Ja, i september har vi 2 resp 5 förfrågningar kvar. Det borde ju påverka betyget en del?
Det kommer det att göra. Så jag skulle rekommendera att betala av kredit om ni har det och få bort ff. Då lär ditt betyg sjunka

En liten uppdatering.
Fick bort några ff, och nya uc score 13% resp 6.3 % fick samlat 400 tusen från sambla (svea). Det trodde vi verkligen inte

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp