- Meddelanden
- 560
- Mottagna reaktioner
- 228
- Poäng
- 417
Tyvärr är du helt körd med dom förutsättningarna
När dina förfrågningar gått ut. Så "kanske" det skulle gå att samla 500,000k Men det kommer nog bli lösenkrav på hela summan.Var desperat förut och därav många ff som jag successivt betar bort…
Har fortfarande 20ff och den senaste är 7 månader bak i tiden.
Synligt på UC:
Privatlån:
Nordea lån
Ica banken lån x2
Morrow Bank
Avbetalningar:
Qliro
Nordea (bil lån)
Kontokrediter:
Resurs bank (kreditkort)
Tryggkredit
Tack för input!Postar som en liten not för att visa hur dagsläget ser ut vid ansökningar.
Sökte om 300K samlingslån i fredags.
720K blanco, kredit på 50K med ganska hög användning för stunden. 3ff, 3.8% betyg. Inkomst 495K.
Fick endast ett erbjudande på 150K; valde att skippa det och ändra sökningen till lägre för att stänga krediten och avvakta ett halvår. Än så länge 3 erbjudanden på 50K till 12% och uppåt i ränta.
Jag tror att krediterna påverkar vääääldigt mycket förutom förfrågningarna.
Skulle jag gjort, men har dessvärre även utanför UC och vill få bort även dessa..Om jag vore du skulle jag nog försöka få något lån på sidan som inte syns på UC för att bli av med dina krediter först och främst, sen ansöka för stort samlings lån i sommar eller senare.
Extralånet gjorde just detta för mig för något år sedan med 50K till typ 25% ränta. Osäker på exakt vad som gäller nu förtiden så kolla gärna runt och försök hitta de som ligger utanför UC som har ”rimliga” räntor på lägre belopp för att bli av med krediterna dina främst.