Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad tror ni om mina chanser?

Vad tror ni jag kan få för ränta?
Förutsättningar:
Årsinkomst från skatteverket 244 k (pga sjukskrivning
Fast anställning med 26 k innan skatt (dock tjänstledig pga studier)
UC score 1,0
Nuvarande lån 1st om 212 000:-

Jag ska lägga om lånet för att få ner månadskostnaden under studietiden

Tacksam för era tankar!

Tja!

Jag tror att om du studerar just nu och bockar in det alternativet på låneansökan så minskar dina chanser att få många erbjudanden gentemot om du arbetar idag och söker lån.

Jag tycker att du borde göra en ansökan hos någon stor låneförmedlare och se vad dom erbjuder dig för ränta nu när du studerar och vill lägga om lånet?

lycka till och hoppas du får marknadens bästa ränta

Tack för svar! Skulle jag inte kunna fylla i att jag arbetar? Jag kan ju bokstavligt talat gå till arbetet imorgon och börjar om två veckor igen

Jag förstår. Jag tycker du borde skriva att du arbetar och sedan fyller du i ansökan som att du arbetar. Problemet är om dom kräver komplettering i form av lönespec senast 3 månader eller liknande.

Gör ansökan och och sedan letar du efter den lägsta räntan bland dina erbjudanden samt så håll utkik så att dom inte kräver komplettering så går det nog ann

Samlingslån är trots enklare lån att få i jämförelse med privat lån i den summan tror jag iallafall.

Tack så mycket! Jag tänkte vänta till efter den 18 nov då en onödig UC togs förra året för att skaffa ett vanligt bankkort

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp