Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad tror ni om mina chanser till samlingslån HT22 ? Hur skulle ni gjort ?

Tack för feedback!

Jag har ett möte inbokat med Nordea , för att ( även fast det är minimal chans) titta på hur jag kan göra framöver. Vore ju magiskt - en dröm att få hela skulden på samma ställe.
Men det är nog en insats kanske 5 år framåt i tiden , men man vet aldrig! Jag kommer ställa frågan så får vi se :)
Se till bara att redovisa din betalningsförmåga utan att de behöver fråga, allt verkar hänga på ett individuellt förtroende så har du en ärlig budget borde det inte vara några problem.

Vet att det kanske inte är superaktuellt men en att ha närstående som kan tänka sig vara borgensman redo är det alltid ett plus såklart!

Lycka till :)

Se till bara att redovisa din betalningsförmåga utan att de behöver fråga, allt verkar hänga på ett individuellt förtroende så har du en ärlig budget borde det inte vara några problem.

Vet att det kanske inte är superaktuellt men en att ha närstående som kan tänka sig vara borgensman redo är det alltid ett plus såklart!

Lycka till :)

Jag kommer förbereda mig något så oerhört med kring detta och visa på lönen bakåt i tiden, anställningsavtal osv.
Tyvärr vill ingen vara borgensman i min familj, även fast dom tjänar bra! Har försökt i flera år. Nu frågar jag inte längre.

Berätta gärna lite mer om det där utanför UC . För jag kan inte så mkt om det!
Wästgöta finans använder Bisnode och inte UC som kreditupplysning. En ansökan hos dem belastar därför inte ditt UC-betyg. De beviljar lån upp till 300 000 kr. Fairlo använder också Bisnode men de verka ha höga räntor.

Tänk att Nordax tar båda UC och Bisnode. Så fort din UC är bra kan du söka samlingslån. Tänk att det är dyrt att byta. Om du har ett lån ett år betalar du nästan bara ränta och ska du ersätta det med nytt börjar du om från början. Så byt bara vid bra ränta!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp