Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad tror ni om mina chanser till 200 000 kr?

Hej ! Jag slutbetalade mina skulder förra månaden då det va alldeles för höga räntor , jag hade ca 400 k på uc , jag fick hjälp av en anhörig med 200k och nu tänker jag att ta ett lån för att lösa den skulden

Vad tror ni om chanser till 200k ?

Uc 1.5%
förfrågningar 5 st alla hos advisa/lendo senast är gjord 2020-07-17

inkomst 239.000 2019
underskott 16.000
skulder på uc 0kr

Svårt att säga bankerna tycks stramat åt.

Jag har alltså inga lån alls till någon bank , endast anhörig , 150k borde jag få tycker man ju, syns det på uc för bankerna vilka jag hade lån till tidigare ?

Jag har alltså inga lån alls till någon bank , endast anhörig , 150k borde jag få tycker man ju, syns det på uc för bankerna vilka jag hade lån till tidigare ?
Inte hos vilken aktör du haft lån men däremot syns belopp 12 månader tillbaka.

Hej ! Jag slutbetalade mina skulder förra månaden då det va alldeles för höga räntor , jag hade ca 400 k på uc , jag fick hjälp av en anhörig med 200k och nu tänker jag att ta ett lån för att lösa den skulden

Vad tror ni om chanser till 200k ?

Uc 1.5%
förfrågningar 5 st alla hos advisa/lendo senast är gjord 2020-07-17

inkomst 239.000 2019
underskott 16.000
skulder på uc 0kr

Du bör få lån hos någon som ger automatiska besked baserat på UC. Däremot kanske du får det svårt om de granskar din ansökan manuellt.

Förstår ! Men konstigt att det ska drabba man har ju betalat sina skulder , varför ska dom hänga upp sig på det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp