Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad tror ni mina chanser är till samlingslån?

Hej!

Jag har just nu en hel del kontokrediter och annat bajs som totalt ligger på ca 220 000kr. Även om det varit svårt så har jag lyckats hålla mig flytande fram till augusti detta året. Sen missade jag ett par betalningar och nu är det kaos.

Hade tänkt att vänta till februari för att då försvinner alla förutom en av mina ff på UC men tror inte jag kommer klara mig till dess. Har 8,6% på min UC med 4 ff varav en försvinner nästa vecka. Låg taxerad inkomst men har haft högre inkomst detta året.

Tror ni mitt kreditbetyg förändras när denna ff försvinner nästa vecka och höjer mitt betyg? Vad tror ni mina chanser till samlingslån är? Desperat här känner jag :( hade uppskattat råd och input! Tack för hjälpen!

Hej!

Jag har just nu en hel del kontokrediter och annat bajs som totalt ligger på ca 220 000kr. Även om det varit svårt så har jag lyckats hålla mig flytande fram till augusti detta året. Sen missade jag ett par betalningar och nu är det kaos.

Hade tänkt att vänta till februari för att då försvinner alla förutom en av mina ff på UC men tror inte jag kommer klara mig till dess. Har 8,6% på min UC med 4 ff varav en försvinner nästa vecka. Låg taxerad inkomst men har haft högre inkomst detta året.

Tror ni mitt kreditbetyg förändras när denna ff försvinner nästa vecka och höjer mitt betyg? Vad tror ni mina chanser till samlingslån är? Desperat här känner jag :( hade uppskattat råd och input! Tack för hjälpen!
Betyget är inte det viktigaste för dina möjligheter att få ett lån på 220.000, det är din inkomst som är viktigast. Hur ser inkomsten ut?

Betyget är inte det viktigaste för dina möjligheter att få ett lån på 220.000, det är din inkomst som är viktigast. Hur ser inkomsten ut?

Aa okej! Min inkomst de senaste 9 månaderna har varit ca 23000 netto. Med undantag för juli/aug när jobbet hade sommarstängt...

Jo, 2 fasta anställningar. Stängningen är med i kontrakten. Men är fast anställd i alla fall.
Du har egentligen bra förutsättningar, men du skulle behöva råd med var man söker bäst när man har låg taxerad inkomst från förra året.

Hej! Ville uppdatera min tråd med att säga stt jag sökte samlingslån via sambla och fick erbjudande från både remember och instabank. Fick erbjudande om 220 000kr. Remeber med 13% och instabank med 17% ränta så jag valde remember. Efter komplettering med kontoutdrag pga min låga taxerad inkomst från föregående år. Men nu har jag blivit beviljad och lånet står som utbetalt. Sån sjuk lättnad!! Ska betala av och spärra mig själv från alla snabb och sms-lån!

Grattis men samlingslån sökte du? Hur mkt blir det över samt lösenkrav...

Mycke udda beskrivet av dig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp