Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad tror ni jag landar på för betyg ?

Hej har just nu 9.95 % 6 ff 2 försvinner 7/5 och alla är då över 5-6 månader gamla , tror ni jag kan landa runt 4-5 %?

Hej har just nu 9.95 % 6 ff 2 försvinner 7/5 och alla är då över 5-6 månader gamla , tror ni jag kan landa runt 4-5 %?
Tror inte du hamnar på 4%, skulle gissa på 9.0, har du så högt som 9,95 med 6 ff så är det något annat som tynger ditt betyg.

Men tog ett lån på vivus på 10k som kommer synas vid uppdatering i maj , kommer de påverka mycket ? Om jag betalar ner nortmill till 10k och sen syns vivus

Har en kredit northmill 48000 utnyttjat av 50.000, borde jag betala ner den sen plocka ut igen den 1a 2a maj ? Behöver ett lån på cirka 180-200 k i maj
Jag det kommer göra susen, betala ner krediten på Northmill så nyttjandegrad är ca 15% av beviljat belopp. Nya krediter är aldrig bra för betyget inledningsvis och jag tänker då på Vivus.

@Rufus men tror du de ändå är bättre med en kredit utnyttjad ca 10-15% men med vivus synligt ? Eller ska jag söka nu som de ser ut när mina 2 ff försvinner ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp