Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad tror ni? Behöver ett samlingslån, synliga skulder på 650K

Vi har sammanlagt 900k i blanco
1 FF var under senaste året som är ett par månader tillbaka
Varav den på mig är för telefon hos 3
Underskott på mig ca 80-90k sambon betydligt lägre
Jag skulle prova. Möjligt att ni inte får bästa räntan men nåt borde ni få. återkom om hur det gick!

Någon som vet om man får erbjudanden på kvällar/nätter när man söker via förmedlare?
Eller är det bara under dag tid de dyker upp?
Aldrig använt det förr:)

Lyssnade på er och testade skicka en ansökan, vi har nu fått första erbjudandet, vi sökte på 255k fick erbjudande på 240k av marginalen nu med en ränta på 7%.
Vet ni hur marginalen är när man fått erbjudande, begär de kompletteringar, lösenkrav? Nog för att hela summan ska lösa andra lån så de får gärna göra det åt mig. Är bara nyfiken.
Kan de neka o ångra sig?
Blir äntligen av med bla nystartfinans mm skit grejer om det går vägen.
Är väl bara att leva på hoppet nu:)

Lyssnade på er och testade skicka en ansökan, vi har nu fått första erbjudandet, vi sökte på 255k fick erbjudande på 240k av marginalen nu med en ränta på 7%.
Vet ni hur marginalen är när man fått erbjudande, begär de kompletteringar, lösenkrav? Nog för att hela summan ska lösa andra lån så de får gärna göra det åt mig. Är bara nyfiken.
Kan de neka o ångra sig?
Det ska stå "lösenkrav" i erbjudandet om det är så.

Kan de neka o ångra sig?

Grattis!

Du signerar med mobilt bankid.

Jag tror inte det är omöjligt att du får ännu bättre. För mig brukar de riktigt attraktiva erbjudandena komma från bankerna, i morgon förmiddag kanske när m deras låneförmedlare börja jobba. Lycka till

Trodde inte vi skulle få något erbjudande alls men tack vare detta forum med massa trevliga o förstående personer så vågade vi trycka iväg en ansökan, o se vad som dök upp efter 15 min:)
Det är helt underbart.
Har vart inne på detta forum i flera års tid och tagit del av tips och följt alla er starka personer som är där ni är av samma anledning som mig.
Har trillat dit så många gånger men nu är det slut med det, spärrad för spel nära o kära har fullständig insyn på mitt konto.

Så nu är det bara att beta av alla dessa lån.
Sen blir det inget mer än ett eventuellt bolån om ett par år:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp