Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad tror ni, är selene ett val?

Hej.
Har deklarerad inkomst 430.000:-, cirka 400.000 till 450.000 i blancolån.
150.000 i underskott av kapital och en heeeel del UC upplysningar tyvärr.

Är Selene ens ett val? Dom tar inte uc under 30.000 såg jag.

Hej.
Har deklarerad inkomst 430.000:-, cirka 400.000 till 450.000 i blancolån.
150.000 i underskott av kapital och en heeeel del UC upplysningar tyvärr.

Är Selene ens ett val? Dom tar inte uc under 30.000 såg jag.
Hej, jag tjänar 840 tkr, har 135 tkr i underskott, 400 i blancolån, 10 st UC och jag är helt körd på lånemarknaden. Det är underskottet av kapital som ställer till det, spelar nästan ingen roll vad du tjänar... dessvärre dröjer tax 2013 (2012 års deklaration) för min del som "bara" visar 70 tkr i underskott av kapital, men det ska bli intressant och se om mitt UC-score blir bätte.

Menar du att du tjänar 840 000kr / år ....????
Då är d isf olyckligt , nåt måste ha hänt efts du är här på forumet !!!

Menar du att du tjänar 840 000kr / år ....????
Då är d isf olyckligt , nåt måste ha hänt efts du är här på forumet !!!
Jag har dragits med "dåliga" skulder sedan en skilsmässa för 20 år sedan, tjänade mycket sämre då än nu. Tyvärr ligger jag efter precis hela tiden, får inget bra lån, betalar därför alltför mycket ränta istället för att amortera av mina skulder. Jag trodde i min enfald att om jag såg till att tjäna pengar så skulle allt lösa sej, men icke i landet Sverige... "framtida betalningsförmåga" är bara något låneföretagen/bankerna ordbajsar om, de ser hellre till underskott av kapital, antal förfrågningar än vad man tjänar... alltså ett riktigt moment 22. Jag klarar mej hyggligt trots allt, men jag hade varit skuldfri för länge sedan om jag bara fått ett vettigt lån. Jag har inget skuldsaldo hos KFM eller betalningsanmärkning.

Grymt bra skrivet Lize.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp