Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad tjänar ni i månaden och vad går det mesta åt på?

Exakt så känner jag oxå… Innan sommaren, så kände jag inget speciellt. Det bara rullade på, men NU när man verkligen börjar se slutet, så är det SÅÅÅ TUNGT… :(
(Jag är färdig tre månader efter Dig).
För mig var det juni, betalningsfri månad som gjorde att det kändes tyngre då det var långt mellan maj-juli och man inte kunde bocka av på avbetalningsplanen.
Vi är snart klara och tänk @Kimsan72 när vi träffades i Malmö och inte ens påbörjat vår skuldsanering så fort det ändå gått. -:)

Senast ändrad:
Exakt så känner jag oxå… Innan sommaren, så kände jag inget speciellt. Det bara rullade på, men NU när man verkligen börjar se slutet, så är det SÅÅÅ TUNGT… :(
(Jag är färdig tre månader efter Dig).
Vet precis hur det var! Fram till det var typ 5-6 månader kvar så tänkte jag inte alls på det. Men sen blev det som mer o mer verkligt o det kunde inte gå fort nog.

Denna månaden kommer jag få ut 59.000 kronor. Alltså tanken av dessa löner jag fått i ca 1.6 år är så sjukt men skulder jag har… jag tänker nästan varje dag tänk om jag vart skuldfri och betalt ca 10-12k och resten i sparkonto hade fasen vart miljonär idag…. Sjukt tråkigt men men.

Denna månaden kommer jag få ut 59.000 kronor. Alltså tanken av dessa löner jag fått i ca 1.6 år är så sjukt men skulder jag har… jag tänker nästan varje dag tänk om jag vart skuldfri och betalt ca 10-12k och resten i sparkonto hade fasen vart miljonär idag…. Sjukt tråkigt men men.

Fick min lönespec. på Kivra alldeles nyss. 28.015 på fredag betalas ut. Frugan får 25.400 utbetalt på fredag. När allt är betalt så har vi 16 tkr kvar. September kommer vi att få ännu mer i lön båda två så då kanske vi ha kvar 18-20 tkr.

Ska skicka in ny omprövning i december om att få betala mer på skuldsaneringen min. Fick avslag senast på att betala mer trots att frugan gått upp 5-6 tkr i månaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp