Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad tittar bankerna på?

Har en årsinkomst på 530tkr, blancolån på 400tkr. Skulle behöva ett kreditkort för att lösa lite saker.

Tittar bankerna på samma sak som när man ansöker om lån? Likställer bankerna ett kreditkort med ett blancolån?

Någon som vet?

Finns det kreditkort som inte registreras hos UC?

Kreditkort är nog generellt inte lika belastande som ett blancolån. Mitt OKQ8-kreditkort syns inte på UC (men förfrågan registrerades där).

Okej! Ja, det vore ju det Sta om man hittar ett sånt!

Hur vet man om det kommer synas på UC sen?

Det är ett vanligt visa-kort. 500-50000 kan man ha som kredit, men det är ju tänkbart att högre summor sen faktiskt syns hos UC. Jag valde 10000.
'
Har ett likadant kort jag med som inte syns på uc, lite osäker på vad krediten är på, 25 eller 30000 tror jag.

Är det svårt att få? Hade oxå behövt ett att lösa lite små skit, har mindre bra på UC , rätt många förfrågningar , mkt blanco, men ingen anmärkning .

Ingen aning, några bekanta har, aldrig hört nån som fått avslag.. Jag tror jag fick mitt utan UC och fått det höjt någon gång utan UC också, men jag hade något gammalt okkort som dom bytte ut om jag inte missminner mig.

OKQ8-VISA rapporterar än så länge inte kreditengagemanget till UC. Men det håller på och ändras.

Fråga mig inte hur jag vet, men jag vet och det är 100% tillförlitlig information:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp