Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad tittar banken efter när dom vill ha kontoutdrag?

Jag blev uppsagd men uppgav på lånet att jag hade ett jobb. Insåg att pengarna inte räckte. Så jag ringde och frågade om jag kunde låna 17000 till. Men då behövde dom kontoutdrag. Vad tittar dom efter?

Jag har ju inte haft inkomst på nästan 8 månader. Går hemma med a-kassa och föräldrapeng. Dom skulle kolla 6 månader bak i tiden. Borde jag strunta i att höja lånet för att inte riskera något? Är inte spelberoende eller så. Spelar för 500 kr i månaden som max.

Har ca 50000 på Avanza också.

Senast ändrad:
Inkomster och utgifter, troligen även vad för typer av utgifter.

Inte ett ärligt sätt men du bör säga att du ångrat dig och inte längre behöver höjningen tycker jag.

Jag blev uppsagd men uppgav på lånet att jag hade ett jobb. Insåg att pengarna inte räckte. Så jag ringde och frågade om jag kunde låna 17000 till. Men då behövde dom kontoutdrag. Vad tittar dom efter?

Jag har ju inte haft inkomst på nästan 8 månader. Går hemma med a-kassa och föräldrapeng. Dom skulle kolla 6 månader bak i tiden. Borde jag strunta i att höja lånet för att inte riskera något? Är inte spelberoende eller så. Spelar för 500 kr i månaden som max.

Har ca 50000 på Avanza också.
Dra tillbaka säg att det löste sig
På annat Håll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp