Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad skulle ni gjort i detta läge?

Så länge du spelar så kommer du leva så här hela livet. Så länge du spelar kommer du ha lån att betala. Så länge du spelar kommer du kanske inte bo i villa om 10 år heller?

Du skrev svaret förut att du spelar bort allt ändå. Du har jätte små lån om det bara handlar om 50 000 kr? Kan du inte be dina föräldrar ta ett lån åt dig?

Hoppas dom vet om dina spelproblem? Isåfall öppna upp dig och sök hjälp.

Läs igenom forumet så kommer du inse vilken bra situation du befinner dig i.

Jag har lägenhet, jobb, massa lån. Hade gärna bytt situation med dig istället om jag slapp lån på 300 000 kr!

Sa det i en annan tråd och säger det igen. Blir du inte kvitt ditt spelande hamnar du på bårhuset eller dårhuset. Jag var 10 dagar kanske ifrån det.

Sluta,här finns massor av medmänniskor som är skuldsatta ända upp till öronen.Du fixar den skulden du har,ditt liv är inte över ,okey. Jag sitter värre i skiten och är betydligt äldre än du.Finns massor av råd och backup här.Jag finner ett stort tröst att smita in här och läsa om alla som lyckas och även misslyckas.Det går upp och ner hela tiden,fick nyligen mail om att jag låg efter med vissa lån som jag trodde var i ordning( vill bara gråta åt eländet).Vissa veckor så jobbiga att man vill bara ge upp.Kommer bara att betala av smålånen nu och sedan släppa allt till kronofogden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp