Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad ska man hitta på? Skuldsatt och jobbar 250-300 timmar

Att ha kontanta pengar är väl det bästa sättet när det gäller att använda pengar för vad de är tänkta för d.v.s att betala olika nödvändiga saker.
Viktigt att prioritera ett rimligt boende tänker jag. Fundera på vad din jakt på pengar på börsen egentligen fyller för funktion för dig. Var du lyckligare när du hade tillgångar på över 1 miljon? Ibland tänker jag att det konstigt nog kanske är värre att vara rik och olycklig än fattig och olycklig. Jag menar den rika människan tänker på allt den kunde ha gjort för sina pengar om han/hon var lycklig och blir då ännu olyckligare.
Jag vet ärligt talat inte vad det fyllde för någon funktion innan jag skuldsatte mig. Hade nog mått bättre av att sköta universitetsstudier och fått ett hyfsat roligt jobb/arbetsområde att syssla med. Nu efter jag blivit skuldsatt fyller ju min jakt på pengar bara en funktion dock.

Jag blev skuldfri flera gånger om när jag spelade. Fanns inget vinstbelopp som gjorde att jag slutade så min slutliga krasch var oundviklig. Jag rekommenderar som andra att du kollar på hjälp mot spelberoende. Vi har folk som torskat på aktier i vår stödgrupp, det är samma triggers som att betta så ju fortare du inser det och sätter stopp desto fortare kommer du kunna återgå till att leva ett normalt liv. I annat fall kommer gropen bara bli djupare och allt det du befarar om att det hela ska bli känt etc kommer ske. Och värre än så. Många kommer till randen av självmord, underskatta inte detta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp