- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Jag har massa avbetalnings planer här o där på sms lån o andra avbetalnings planer....de blir väldigt stora utgifter varje månad
För 1 år sen hade ja ett lån på onea på ca 25 tusen... skötte betalningen o löste te slut in hela lånet. Skulle nu vilja låna av dom igen så ja kan betala bort alla mina sms lån o avbetalnings planer o sånt skit..blir väldigt dyrt varje månad....
Vet att vivus o onea samarbetar o jag
ska betala min sista månads betalning på vivus nu i slutet av september så onea sa ja va väkommen efter ja betalat de sista hos vivus så skulle vi se om de gick o låna av onea. Vet att de e piss dyr ränta osv men har hellre ett lån o betalar till ett o samma än o ha så.mkt små skit som ja betalar nu
Ni som har lånat av onea hur pass hårda e dom? Hur såg eran situation ut när dom beviljade lån te er? Hade ni mkt betalnings anmärkningar uc förfrågningar??
Jag har 16 betalnings anmärkningar sen förut..igenting hos kronofogden. Allt som allt me krediter osv ca 20 tusen.
För 1 år sen hade ja ett lån på onea på ca 25 tusen... skötte betalningen o löste te slut in hela lånet. Skulle nu vilja låna av dom igen så ja kan betala bort alla mina sms lån o avbetalnings planer o sånt skit..blir väldigt dyrt varje månad....Vet att vivus o onea samarbetar o jag
ska betala min sista månads betalning på vivus nu i slutet av september så onea sa ja va väkommen efter ja betalat de sista hos vivus så skulle vi se om de gick o låna av onea. Vet att de e piss dyr ränta osv men har hellre ett lån o betalar till ett o samma än o ha så.mkt små skit som ja betalar nu
Ni som har lånat av onea hur pass hårda e dom? Hur såg eran situation ut när dom beviljade lån te er? Hade ni mkt betalnings anmärkningar uc förfrågningar??
Jag har 16 betalnings anmärkningar sen förut..igenting hos kronofogden. Allt som allt me krediter osv ca 20 tusen.