Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad krävs för att överhuvdtaget fundera på ett samlingslån?

Fick idag beviljat 300.000 hos collector via sambla. Hade 5,5 i betyg, ca 20 ff samt 375 000 synliga lån och krediter. 14 i ränta men bra mycket bättre än vad jag haft på allt annat skit. Nu är det bara vänta ut alla ff tills man kommer ner på bättre betyg och kunna få ett ännu bättre lån känner jag. Lite ljus i märker kunna samla det mesta och få ner månadskostnaden ca 65000

Fick idag beviljat 300.000 hos collector via sambla. Hade 5,5 i betyg, ca 20 ff samt 375 000 synliga lån och krediter. 14 i ränta men bra mycket bättre än vad jag haft på allt annat skit. Nu är det bara vänta ut alla ff tills man kommer ner på bättre betyg och kunna få ett ännu bättre lån känner jag. Lite ljus i märker kunna samla det mesta och få ner månadskostnaden ca 65000
6500 kr såklart

Återkommer med svar på min fråga.
Beviljad 250tkr hos Remember, uc 5,7%
Ränta 8,95%
Nöjd, lösa massa skit

Inga lösenkrav, sökte via Advisa.
Remember var snabbast, fick erbjudandet efter ca en minut.
Orkade inte vänta ut fler förslag, tror inte jag fått så mycket bättre ränta ändå.
Signade igår kväll, fick bekräftat att allt var ok i morse.
Utbetalning om ca 3 bankdagar.

Inga lösenkrav, sökte via Advisa.
Remember var snabbast, fick erbjudandet efter ca en minut.
Orkade inte vänta ut fler förslag, tror inte jag fått så mycket bättre ränta ändå.
Signade igår kväll, fick bekräftat att allt var ok i morse.
Utbetalning om ca 3 bankdagar.
Toppenbra!!

Nej, inga kompletteringar.
Sökte ”lösa lån”

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp