Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad kan jag göra? Får inget lån 100k

8.8 när den försvann då jag gjorde säkert 10 av ansökningarna när jag hade anmärkningen. Japp jag hade ansökningar på alla dom 3 du nämner
Så, typ 1-2 ff, 8% risk, 0 anmärkningar. 370k i inkomst och endast 85k i skulder... får det inte att gå ihop. du borde isf fått erbjudanden från nån bank hos dessa aktörer... om inte historiskt skuldsaldo spökar.. men du borde fått erbjudande ivf..

Så, typ 1-2 ff, 8% risk, 0 anmärkningar. 370k i inkomst och endast 85k i skulder... får det inte att gå ihop. du borde isf fått erbjudanden från nån bank hos dessa aktörer... om inte historiskt skuldsaldo spökar.. men du borde fått erbjudande ivf..
Nä då har du nog missförstått det. Ska försöka förklara igen.
10ff när betyget var runt 5,5% och 1 anmärkning.
3 förfrågningar när betyget var ca 10% och ingen anmärkning.

Gissar att det kanske då beror på att alla ff är inom 1,5 månad

Hej!
Skulle vilja ha ett lån på 100 000 men lyckas inte få något. Förutsättningar är följande.

UC 10.1%
Inkomst 370 000
13ff(alla tyvärr inom 1,5 månad så gissar att det är därför det går åt skogen)
Har idag 60 000 i lån hos thorn och 25 000 i kredit hos qliro.
Har testat lendo, advisa och zmarta men får inget. Måste jag vänta 1 år nu tills alla förfrågningar är borta?

Det är väl i princip ingen idé att köra via flera förmedlare om det gick dåligt från första. Det är ju i princip samma banker som svarar

Det är väl i princip ingen idé att köra via flera förmedlare om det gick dåligt från första. Det är ju i princip samma banker som svarar
Nä det har du säkert rätt i! Såg nu att UC är uppdaterat och har nu ett betyg på 5,8% igen. ff har ju inte blivit färre och har inte blivit av med någon kredit heller så blir inte riktigt klok på detta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp