Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad jobbar ni med?

Om man inte kan plugga vidare till något på högskolenivå hur gör man då för att klättra i karriären? :/
Kanske klättra? Arbetsledare? Oftast när man jobbar inom lager och visar intresse så kan man steppa in foten till inköp osv där det oftast krävs utbildning men när man jobbat ett tag inom lager så brukar dom utbilda dig. Jag jobbade för DB schenker för 4 år sedan och körde truck och därefter sökte jag en tjänst inom inköp och fick det trots att jag ej hade utbildning.

Höjning varje år.
Typiskt... Vi har inte mkt övertid på mitt jobb... Så det är jävligt drygt....
Jag tycker då att du definitivt ska tänka igenom din arbetssituation och hur du kan ändra den. Tyvärr är det så att om du har ett specifikt belopp inskrivet för höjning årligen så försvinner detta med inflationen så det blir mindre och mindre värt för varje år. Sen tycker jag personligen att seriösa arbetsgivare bör erbjuda lönesamtal eftersom alla inte presterar likadant även om man på papper utför samma uppgifter, du kan som andra säger också gå nån snabbutbildning eller byta till ett bolag som låter dig utvecklas

Jag tycker då att du definitivt ska tänka igenom din arbetssituation och hur du kan ändra den. Tyvärr är det så att om du har ett specifikt belopp inskrivet för höjning årligen så försvinner detta med inflationen så det blir mindre och mindre värt för varje år. Sen tycker jag personligen att seriösa arbetsgivare bör erbjuda lönesamtal eftersom alla inte presterar likadant även om man på papper utför samma uppgifter, du kan som andra säger också gå nån snabbutbildning eller byta till ett bolag som låter dig utvecklas
Ja, vet dock inte hur då det inte finns så mkt jobb just nu med bättre lön där jag bor. Om man inte har en bra utbildning då.. :(

Jobbar med att reda ut andras ekonomi. (Eller med godtyckliga gissningar och tyckanden)
Har typ 35K.

Senast ändrad:
Jag är sjuksköterska men har en tjänst som verksamhetsutvecklare. Regionanställd. 37k i lön efter 15 års anställning och hyfsat nöjd med det. Dagtid med obefintlig möjlighet till ob eller övertid för att höja grundlön, men frikostigt flextidsavtal, möjlighet till distansarbete (hemarbete) och får i princip alltid beviljat önskad semester.

Processoperatör på fabrik ingångslön 28000 plus ob 5-9 tusen beroende på helger, enbart gymnasieutbildning , även extrajobb på annan fabrik

Lastbilschaufför, jobbar varannan vecka.
Ligger ca 31-45k netto beroende på övertid.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp