Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad jobbar ni med?

Samma här, hade varit guld att jobba typ 2 st dagar a 10 timmar och sen va ledig.
Jag jobbar 6 dagar och sen ledig 4 dagar :) 7 perioder så ! Sen ledig 18 dagar ! Så har 18 dagar ledigt 4-5 gånger om året :) har det nu ! Ledig till 22 febuari :) i snitt så jobbar jag varannan dag :) eller 90 semester dagar plus dom 4 fridagarna :) grannen trodde först jag var arbetslös :)

Jag jobbar 6 dagar och sen ledig 4 dagar :) 7 perioder så ! Sen ledig 18 dagar ! Så har 18 dagar ledigt 4-5 gånger om året :) har det nu ! Ledig till 22 febuari :) i snitt så jobbar jag varannan dag :) eller 90 semester dagar plus dom 4 fridagarna :) grannen trodde först jag var arbetslös :)
Bra upplägg, gillar det! Skulle också kunna jobba så. Tycker de klassiska mån-fre är så tröttsamt… man hinner inte koppla av på helgen alls förens man ska tillbaka. Haha älskar grannar :D

Låter som norskt schema? Jobbade liknande sätt i många år där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp