Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad jobbar ni med?

Tågvärd, tjänade 409k brutto förra året.
Så 34k i månaden med ob, övertid osv.

Om man ändå hade fått behålla nåt av det så hade man kanske varit gladare eller slippa frågan vad man gör med alla pengar
Ja det förstår jag. Men vissa verkar ej inse att oftast ju mer man tjänar = ju snabbare går det att sätta sig i skiten med högre skulder :/ men ljusare tider kommer väl!?

Ja det förstår jag. Men vissa verkar ej inse att oftast ju mer man tjänar = ju snabbare går det att sätta sig i skiten med högre skulder :/ men ljusare tider kommer väl!?
Ja precis man vänjer sig snabbt med högre lön. Har ingen rätt att klaga. Tror faktiskt det kommer bli ett ganska bra år det här :)

Precis så är det ju. I många fall. Ju mer jag tjänar desto mer konsumerar jag. Tills det inte gick längre. Och nu betalar jag av 15 års konsumtion istället för att nu kunna köpa lgh, resa osv.

Ca 63k/månad brutto.
Men då är det fördelat på 2 jobb också.
42k som elektriker och 21k inom logistik.

Arbetar 65 timmar i veckan.
Ca 63k/månad brutto.
Men då är det fördelat på 2 jobb också.
42k som elektriker och 21k inom logistik.

Arbetar 65 timmar i veckan.
Antar att du jobbar fulltid som elektriker och har extra kneg på kvällar/helger på ett lager? Hur fick du det jobbet och vad jobbar du för tider? Kan du välja lite själv när du kan eller är det ett fast schema?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp