Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad jobbar ni med?

Du är ursäktat. Du kan vända och vrida på det hur mycket du vill men att du tycker att Samhall ska tjäna mer än andra yrken som är samhällsviktiga är bara så sjukt. Lägg ner nu, det går inte att rädda

Men sluta nu, det blir bara patetiskt. När har jag skrivit att "Samhall ska tjäna mer än andra yrken som är samhällsviktiga"? Citera mig gärna. Återigen, du började svamla om massa saker som jag inte ens yttrat mig om. Och jag har alltid pratat om Samhall vs kundtjänst. Ingenting annat. Inga andra yrken. Jag har sagt att jag tycker att Samhallanställda gott kan ha sina 26.500 innan skatt för att städa. Och du har sagt att dom inte förtjänar det för att det enda dom gör är att torka 3 bord etc.
Sluta larva dig nu. Du behöver inte svara på detta med ditt nonsens men du får jättegärna citera mig när jag skrivit att folk som har samhällsviktiga yrken ska tjäna mindre än dom som jobbar på Samhall.

Hej!
Tack för flytten av min tråd, fint att hitta hit!

IT-konsult här, 504 000/år brutto

Senast ändrad:
Förrättningslantmätare 31 000kr/månad

Förrättningslantmätare 31 000kr/månad

Ni har ett intressant uppdrag som är svårt att förstå sig på. En kompis hade 2 småplättar bredvid varandra, ville bara slå ihop de 2 till en och samma fastighet. Utifrån vad det skulle kosta så var det tydligen nästan en veckas arbete för att få ordning på det. Dom sket i det då och kommunen fick fortsätta sura på vad det nu var för något som dom tyckte var jobbigt :)

Jobbar med verksamhetsutveckling. 33.000 kr / mån + extra Så ca 35.000 kr / mån
Har jobbat i samma bransch sen 2007 med vissa korta pauser. Ökat lönen ca 1000 kr / år. Borde vara med kan man tycka ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp