- Meddelanden
- 508
- Mottagna reaktioner
- 377
- Poäng
- 487
Fasiken vad folk drar in deg. Utbildad och har cirka 16 års erfarenhet efter det och inte ens 30k. Dags att byta bana känner man.. 

Den här tråden har faktiskt släckt en av mina värsta varianter av ångest. Nämligen den att ”alla andra på detta forum tjänar säker mindre med pengar och det är min nonchalans som gjort att vi hamnat här”. Det visar sig att många som är här tjänar som jag, det är ingen tröst men det är på nåt sätt lite skönt att fler än jag inte riktigt kan handskas med det...Fasiken vad folk drar in deg. Utbildad och har cirka 16 års erfarenhet efter det och inte ens 30k. Dags att byta bana känner man..![]()
Menar du att en "speciell" borde ha lägre lön ?Kundtjänst Inom ekonomi/inkasso. Fastlön på 21500 före skatt. Med bonus och övertid ka jag nå mer de tar emot.... en släkting som är speciell arbetar på Samhall o får 26.500 före skatt och han städar trappor halvdant om dagarna....
man ska nog inte behöva va den skarpaste kniven i lådan för att anta vad hen menar. Hen är nog inte ensam om att tycka att en Samhall medarbetare som torkar trappor lite halvdant på dagarna ska tjäna mindre än den som håller på med ekonomi/inkasso/kundtjänst och hjälper andra med deras ekonomi. Tycker man annan är det ju lite magstarkt kan ju visa tyckaMenar du att en "speciell" borde ha lägre lön ?
Menar du att en "speciell" borde ha lägre lön ?