Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad jobbar ni med?

Fasiken vad folk drar in deg. Utbildad och har cirka 16 års erfarenhet efter det och inte ens 30k. Dags att byta bana känner man.. :facejoy:

Fasiken vad folk drar in deg. Utbildad och har cirka 16 års erfarenhet efter det och inte ens 30k. Dags att byta bana känner man.. :facejoy:
Den här tråden har faktiskt släckt en av mina värsta varianter av ångest. Nämligen den att ”alla andra på detta forum tjänar säker mindre med pengar och det är min nonchalans som gjort att vi hamnat här”. Det visar sig att många som är här tjänar som jag, det är ingen tröst men det är på nåt sätt lite skönt att fler än jag inte riktigt kan handskas med det...

Jag har studerat 2år på yrkeshögskolan. Får nu 35 000kr innan skatt som Front-end utvecklare, jobbat i 2 år, jobbar aldrig övertid:)

48.500 Statlig Tjänsteman
Arbetstid i regel Mån-Fre 07:00-16:00 (fredagar slut runt 13:00)
1-2 ggr per år något jippo på kvällstid eller helgdag utan ersättning

Kundtjänst Inom ekonomi/inkasso. Fastlön på 21500 före skatt. Med bonus och övertid ka jag nå mer de tar emot.... en släkting som är speciell arbetar på Samhall o får 26.500 före skatt och han städar trappor halvdant om dagarna....

Kundtjänst Inom ekonomi/inkasso. Fastlön på 21500 före skatt. Med bonus och övertid ka jag nå mer de tar emot.... en släkting som är speciell arbetar på Samhall o får 26.500 före skatt och han städar trappor halvdant om dagarna....
Menar du att en "speciell" borde ha lägre lön ?

Ca 63k/månad brutto.
Men då är det fördelat på 2 jobb också.
42k som elektriker och 21k inom logistik.

Arbetar 65 timmar i veckan.

man ska nog inte behöva va den skarpaste kniven i lådan för att anta vad hen menar. Hen är nog inte ensam om att tycka att en Samhall medarbetare som torkar trappor lite halvdant på dagarna ska tjäna mindre än den som håller på med ekonomi/inkasso/kundtjänst och hjälper andra med deras ekonomi. Tycker man annan är det ju lite magstarkt kan ju visa tycka

Handlar inte om speciell eller inte, vem som helst kan inte få jobb på Samhall. Där får man jobb om man har nedsatt arbetsförmåga alternativt funktionsnedsättning. Inget oklart. Att då plocka ut mer i lön än vad någon som hjälper folk med sin ekonomi och rådfrågningar är rätt....skevt. men det är givetvis mitt val o kunna förändra på min arbetssituation utöver det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp