Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad innebär handläggare börjat handlägga skuldsanering?

Då lär du få snart förhoppningsvis.. det gick sådär pga frågan om jag sökt hjälp för spel eller gjort spelpaus som jag inte gjort, förutom sökt hjälp hos en psykolog som jag ska börja gå hos för spel m,m. Så tror i mitt fall att det blir avslag men får se. Har 2,5 miljoner i skuld hos kronofogden så dem lär säkert köra utmätning i några år innan jag blir godkänd för sanering. Tyvärr men man kan bara hoppas på det bästa liksom

Har inte så stora förhoppningar jag heller....sökt 3 gånger tidigare men fått avslag för att jag inte jobbade heltid då. Nu gör jag det men vågar ändå inte hoppas på skuldsanering.

Lycka till och hoppas du får hjälp med det du behöver och att du får skuldsanering!

Har inte så stora förhoppningar jag heller....sökt 3 gånger tidigare men fått avslag för att jag inte jobbade heltid då. Nu gör jag det men vågar ändå inte hoppas på skuldsanering.

Lycka till och hoppas du får hjälp med det du behöver och att du får skuldsanering!
Tack desamma vännen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp