Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad har Pengos för inkasso

avb pengos inkasso

Jag fick ner mitt Pengoslån på 4000kr+räntor till 500kr i mån ifrån Intrum J

Snälla Törnroza 0 , ge tips om hur du förhandlar genom avbetalninsplaner....är ju hopplöst tycker jag !!

Pengos-avida inkasso

Ja nu verkar pengos bytt inkasso. Fick från avida inkasso. Bra eller dåligt, tror ni?

Jag tror att Avida är hårdare än Intrum om du har otur. När det gäller Pengoslån fick jag på 5 månader hos Intrum för ett lån på 4000 betalade 900/månad. Det är olika uppfattning om vem som bestämmer hur många månader man kan få avbetalning på en del här på forumet skriver att det är inkassobolagen som bestämmer andra skriver att det är smsbolagen som bestämmer så det är svårt att veta vad som gäller i ditt fall.

Min erfarenhet är att Avida är bättre än Intrum. Dock brukar det som längst vara 4 mån avbet

Avbplan

Jag fick hem ett papper ifrån intrum där det stod det lägsta pengos går med på är 500kr i mån. jag hade mailat med dem & sagt som det var bara, jag är ju sjukskriven 50% rätt låg inkomst nu, har också sagt att jag kanske måste släppa allt om jag inte får väldigt låga avbplaner. jag har nästan räknat kallt med att inte klara detta! Därför har jag varit envis mot dem. (men aldrig otrevlig). Men det är många som är svåra ex Ellos & cash2you bägge vägrar avbplaner så än är det inte färdigt. Jag kan tillägga att jag gillar att prata i telefonen & diskutera.:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp