Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad har ni som underskott?

2020 117.000 och nu 2021 67.000 så det tar sig. Nästa år kanske runt 45.000-50.000 beroende på hur jag lyckas förhandla ner räntorna.

Håller med. Eller ”fan vad snygga skor, jag som behöver ett par nya. Men 1000:- är för dyrt” och sen går man hem och lägger 10 lax på en blackjack-hand.
Eller ”20 spänn för en avokado?! Glöm det.” i mataffären och sen i kön till kassan dunka 5000 på bayern münchen med 10 min kvar att spela. Osett.

Håller med. Eller ”fan vad snygga skor, jag som behöver ett par nya. Men 1000:- är för dyrt” och sen går man hem och lägger 10 lax på en blackjack-hand.
Haha vet sinnesjukt hur hjärnan funkar. Men det ger ju nått direkt och endorfiner direkt.

Rekommenderar senaste avsnittet av Lyxfällan. Där får man verkligen ta del av den där endorfiner kicken och vad den gör med individen.

155.000 ska försöka minska underskottet så mycket som möjligt genom att flytta över en del till min sambo. Inkomst drygt 540k.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp