- Meddelanden
- 58
- Mottagna reaktioner
- 17
- Poäng
- 51
Förstår att det i många fall har skenat iväg och man tappat kontroll över sin ekonomi, men av nyfikenhet vad har ni ungefär i skulder och varför?
Förstår hopplösheten. Är i samma läge. I läget du är får du försöka tänka att kronofogden och löneutmätning inte är jordens undergång. Du behöver (som jag) sluta ljuga och sluta jaga skulder. Det kan du bara göra om du slutar spela helt, tar hjälp och kastar in handduken och inser att spel aldrig kommer lösa det. Jag säger inte att det är lätt. Har själv misslyckats med detta, men försöker nu igen. Hoppas det löser sig så gott det går för dig!en milion i skulder… inkomst 360 k …allt började på 3 år sen.. spelade bort mest pengar sen jag hjälpte mina familj (dem trode att jag har pengar pg jobb osv men jag lånade altid sen det gick snabbt ) … 550 k blanco och 80 på kreditkort på UC … utanför 210 k .. och privat 300 k .. verkligen vet inte vad ska jag göra .. har knappt betala räkningar… jag berättade till min sambo igår att jag har 200 k ( jag vaggade inte säga allt) och hon gråtande hela dag och hon sa att hon kan inte tänka på framtiden med nån som har spelmissbruk och kastade bort så mycket pengar… Jag tycker att jag ska förlora henne … min familj bara vet för den delen som jag lånade från dem ( 150 k ) och inget mer…. mitt liv är kaos… Jag har inga ord att förklara hur jag känner nu … snälla sluta spela… jag tappade allt som jag gillar i mitt liv… vet inte om det ska kronofogden komma imorgon eller om en månad… det finns ingen lösning för mig tyvärr