Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad har jag för chans?

Hej! Har jag chans att få 150 000? Årslön 440 000
Underskott 95 000
Uc 5,1
Förfrågningar 7
Blanko 840 000
Utanför 200 000

Ingen?Det är svar också, alltså har Ingen chans.

Du har nära 2x inkomst i synligt, inte speciellt bra uc och 7 ff. Tror inte du får 150' till speciellt bra räntor, om du ens får det alls.
Du måste hitta ett sätt att stoppa blödningen, att låna mer är inte rätt väg. Sälj av saker, säg upp onödiga abonnemang mm.
Lev übersnålt ett par år.

Du har nära 2x inkomst i synligt, inte speciellt bra uc och 7 ff. Tror inte du får 150' till speciellt bra räntor, om du ens får det alls.
Du måste hitta ett sätt att stoppa blödningen, att låna mer är inte rätt väg. Sälj av saker, säg upp onödiga abonnemang mm.
Tack för svaret men lånar inte för att spela eller spendera utan att minska räntekostnader och blir av med lån utanför Uc-det blir inkasso om en månad tyvärr.

Übersnålt, det kommer jag att sno, underbart uttryck.

Den här månaden kan jag betala räkningar men inte nästa,måste då släppa något.Om jag kunde samla lån utanför Uc skulle ha minst 10 000 över så här är jag i minus
Sökte du samlingslån ? Ska själv söka och inte bästa förutsättningarna och ville bara fråga om du sökte och hur det gick ? Jag behöver vänta ut mina fyra förfrågningar som försvinner i aug och hoppas mitt UC blir lite bättre än 7,5 som det ligger på nu
Hoppas du får napp eller fick napp

Sökte du samlingslån ? Ska själv söka och inte bästa förutsättningarna och ville bara fråga om du sökte och hur det gick ? Jag behöver vänta ut mina fyra förfrågningar som försvinner i aug och hoppas mitt UC blir lite bättre än 7,5 som det ligger på nu
Hoppas du får napp eller fick napp
Nej jag sökte inte, kanske i augusti också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp