Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad hade ni gjort? Samlingslån

Inkomst 330.000
Absolut bättre att vänta men ja vet inte vilket som är bäst. Vänta ut fler förfrågningar eller ansöka om lån nu när inte rememberlånet syns.
Vet inte vilket som väger mest.
Med nuvarande score skulle jag inte rekommendera söka. Tror du sållas bort av många. Kanske inte lika många än om Remember syns. Man kan få bra ränta och villkor på hög belåning men inte med dålig score.

Kan inte hjälpa dig men har hört samma.. min sista går ut i april och det där undrar jag också över!
Min sista går ut om ca 2 veckor om jag minns rätt. Zmarta ringde häromdagen för att försöka omförhandla ett lån och ska ringa igen den 21/3 för göra en ansökan men nu är jag också orolig jag hamnar på mindre bra (har 3.66% idag så det är nära gränsen) om jag kommer gå upp till det spannet.

Min sista går ut om ca 2 veckor om jag minns rätt. Zmarta ringde häromdagen för att försöka omförhandla ett lån och ska ringa igen den 21/3 för göra en ansökan men nu är jag också orolig jag hamnar på mindre bra (har 3.66% idag så det är nära gränsen) om jag kommer gå upp till det spannet.

ja. Jag gick från 3.0 till 4,9

Du måste uppdatera hur de kommer se ut!!

Mitt gick ner från 10 till 6 men borde väl inte spela så stor roll om man har 4 5 eller 6?

4% är bra, 4,1 och högre är mindre bra på uc risk-skalan så jo det har betydelse
Glöm inte att många banker har egna kriterier som de följer. UC är då bara en uppskattning och första ”rensning” hos förmedlare.

Glöm inte att många banker har egna kriterier som de följer. UC är då bara en uppskattning och första ”rensning” hos förmedlare.
Så uc risk behöver inte vara en blocker så länge man inte sitter på för många ff osv?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp