Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad hade ni gjort? Samlingslån

Hej!
Jag har för några dagar sedan blivit av med min senaste anmärkning! UC score gick från 3 till 4,9, alltså från ”bra” till ”mindre bra”

jag har lån med hög ränta och skulle vilja samla dom till något bättre men behöver hjälp att tänka.
Jag har ett bolån där min del är ca 600.000
Vanliga lån synliga på UC på 580.000 ca. underskott 98.000
Försfråganingar nu 8 st. 2 går ut i början av mars.
Har hört att UC score höjs när en anmärkning går bort så det var väntat. Men är de någon som vet cirka när den börjar gå neråt igen?
handlar de om veckor eller månader?

oavsett vad så kommer ja vänta ut mina 2 ff som försvinner i mars.
men tror ni att de finns nån chans att någon bank nappar.
just nu har jag lån på.
MedMera bank 235.000
Remember 77.000 (har försvunnit från min UC av okänd anledning så antar att de bästa är att söka innan de syns igen. Dom jobbar på det. )
Collector 245.000
Rocker 30.000
Bigbank 29.000

Hej!
Jag har för några dagar sedan blivit av med min senaste anmärkning! UC score gick från 3 till 4,9, alltså från ”bra” till ”mindre bra”

jag har lån med hög ränta och skulle vilja samla dom till något bättre men behöver hjälp att tänka.
Jag har ett bolån där min del är ca 600.000
Vanliga lån synliga på UC på 580.000 ca. underskott 98.000
Försfråganingar nu 8 st. 2 går ut i början av mars.
Har hört att UC score höjs när en anmärkning går bort så det var väntat. Men är de någon som vet cirka när den börjar gå neråt igen?
handlar de om veckor eller månader?

oavsett vad så kommer ja vänta ut mina 2 ff som försvinner i mars.
men tror ni att de finns nån chans att någon bank nappar.
just nu har jag lån på.
MedMera bank 235.000
Remember 77.000 (har försvunnit från min UC av okänd anledning så antar att de bästa är att söka innan de syns igen. Dom jobbar på det. )
Collector 245.000
Rocker 30.000
Bigbank 29.000
Kan inte hjälpa dig men har hört samma.. min sista går ut i april och det där undrar jag också över!

Vad har du för inkomst?
Skulle definitivt vänta till du är på bra igen. Du har redan många ff och måste komma ner. Troligtvis kommer du få mycket bättre score om en månad. Vid nästa uc uppdatering.

Märkligt att Remember har försvunnit, vad beror det på fick du någon förklaring?

Märkligt att Remember har försvunnit, vad beror det på fick du någon förklaring?
Jag var sen med mina betalningar till dom så fick en avbetalningsplan på 6 månader.
enligt personen ja pratade med har de försvunnit från UC för fler personer när de gör upp en tillfällig avbetalningsplan. Hon kunde inte svara på varför de blivit så men att dom jobbar på de så lånet kommer tillbaka på UC senare

Vad har du för inkomst?
Skulle definitivt vänta till du är på bra igen. Du har redan många ff och måste komma ner. Troligtvis kommer du få mycket bättre score om en månad. Vid nästa uc uppdatering.
Inkomst 330.000
Absolut bättre att vänta men ja vet inte vilket som är bäst. Vänta ut fler förfrågningar eller ansöka om lån nu när inte rememberlånet syns.
Vet inte vilket som väger mest.

Jag var sen med mina betalningar till dom så fick en avbetalningsplan på 6 månader.
enligt personen ja pratade med har de försvunnit från UC för fler personer när de gör upp en tillfällig avbetalningsplan. Hon kunde inte svara på varför de blivit så men att dom jobbar på de så lånet kommer tillbaka på UC senare
Har det hamnat hos något inkasso då? Mitt försvann från UC också när det gick till inkasso

Fan vad nice att remember försvinner sådär! Det skulle jag behöva! ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp