Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad händer om man inte skriver på delgivningen från Kf?

Jag låter alla smslån gå till kronofogden och sedan inte skriver på delgivningen?
Det kommer ju gå vidare till tingsrätten eller hur?
Om man döms, blir det bedrägeri då?

Jag har villkorlig dom för just bedrägeri när man var ung och dum och det har ej gått 10 år så måste veta hur det går till.
Ska flytta utomlands så skiter egentligen i anmärkningar så kanske lika bra att skriva på delgivningen? Planerar att aldrig komma tillbaka till Sverige. Har ingen familj kvar och inget som håller mig här.

Ska jag skriva på delgivningar, låta allt gå till kronofogden och sedan dra?
Kommer det sätta käppar i mina planer på att hyra bostad utomlands? vad är det för negativt med att vara i kronofogdens register?

Hur naiv är du?
Åka utomlands och skita i allt?
Du får ett antal anmärkningar på dig
Det är verkligen ingen bra ide
Se till att göra upp med Sverige innan du drar

både inkassobolag och kfm jobbar över de flesta gränserna.så lyckas med detta är inget som är säkert.skriver du inte på delgivningarna utan håller dig undan så blir du spikad.alltså de lägger ändå brevet i din brevlåda eller sätter den på dörren och du är delgiven utan att du skrivet på.däremed har du anmärkning sen kommer papper hem om utmätning.så undan kommer man inte.

jag lever själv med utmätning och flertalet anmärkningar och jag fattar ändå inte vad det är som är så hemskt med det igentligen så man måste fly och slippa göra rätt för sig.ja deppiga perioder finns där absolut men jag har själv satt mig i detta och får se till betala tillbaka och fixa detta.
är det bara för att man ska kunna forsätta leva sitt lyxliv och kunna shoppa.
man gör som man vill men själv tycker jag det är oerhört fegt och sticka.

det som ä'r negativt med att va hos kf är anmärkningarna och att kf bestämmer vad du skall ha för belopp kvar att leva på.men man klarar sig utan problem.handlar om lägga om sitt liv och leverne.och själv har jag familj och klarar det bra.
anmärkningarna stoppar mig att kunna hyra lägenhet,ta avb,fakturor,hyra tex släp,hyra bil ta abbonemang,visa kort osv.men har inget behov av nått av det.och lever precis lika vanligt som andra gör.och betalar allt med kort och kontant.inga mer avb och lån krediter tack o lov.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp