Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad händer med DinFinans få avbetalningsplan eller släppa till Inkasso

hej, tror att det nog slut med dinfinans också, om du söker nya lån så får du mejl, att du ståt i turordning, sedan får du inget pengar och händer inget

hej, tror att det nog slut med dinfinans också, om du söker nya lån så får du mejl, att du ståt i turordning, sedan får du inget pengar och händer inget
Det tror jag också att de lagt av det är därför de inte svarar vare sig i chatten eller på mejl då avvaktar jag tills jag hör från någon om det är de eller deras inkasso får vi se.

Fick denna svar från dinfinas efter 4 dagar .

Hej

Ditt lån har inte blivit utbetalt ännu då vi har haft problem med vårt
system.

Tyvärr har det redan skickats en faktura till din adress, vi ber många
gånger om ursäkt för detta!

Denna faktura kan ni bortse helt ifrån.

Vi har lite problem med vår fakturaservice. En underleverantör till oss
och deras system. Vi ber som sagt om ursäkt för det inträffade och ber dig
avvakta i väntan på att vi får ordning på vårt system, när ditt lån
utbetalas får du en ny faktura av oss så den du nu fått kan du alltså helt
bortse ifrån.

Hälsningar
DinFinans.se

Det är inte första gången de skyller på en underleverantör när det inte fungerar och antagligen inte den sista heller. Hoppas nu att du får ditt lån och att du inte behöver betala dubbla fakturor.

Hjälp är det ingen som släppt sin DinFinans lån till inkasso, avbetalningsplan hos dem är otroligt dyrt 1650 per månad i 5 månader.Kommer inte kunna lösa mitt lån med skatten och fortsätta förlänga är ingen lösning. Mycket tacksam för svar.

undrar oxå..

Har de eget inkasso eller vilket har de...om ngn vet?

Samma här eget inkasso eller något annat vad göra släppa eller be om avbetalning kan inte lösa hela jag heller.Eller tror ni de skickar till KFM direkt?

Samma här eget inkasso eller något annat vad göra släppa eller be om avbetalning kan inte lösa hela jag heller.Eller tror ni de skickar till KFM direkt?

Har själv gjort upp en avbetalningsplan med dinfinanas a 5 ggr men som sagt kostar en hel del. Kommer påmminelse osv från Chief så antar att dom hanterar inkasso också,men vad man kan göra upp med dom vet jag inte.

Har själv gjort upp en avbetalningsplan med dinfinanas a 5 ggr men som sagt kostar en hel del. Kommer påmminelse osv från Chief så antar att dom hanterar inkasso också,men vad man kan göra upp med dom vet jag inte.

Chief säger att de bara administrerar deras fakturor vill jag ha avbetalningsplan måste jag vända mig till DinFinans. Försökte du få ett lägre belopp, eller godtog du deras förslag?

Vem kan tala om ifall deras avgifter är oskäliga, de vill ha 448 kronor extra varje månad är inte det väldigt mycket. Vem kan man kontakta för att få veta det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp