Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad händer ifall jag blir sjuk under utmätning/skuldsaneringen

Hej!

vad händer ifall jag blir sjuk och får mindre lön när kfm mäter ut min lön. Samma sak under skuldsanering?

tar dem hänsyn att jag får mindre pengar just den månade och drar mindre från lönen? Eller hur funkar det?

Hej!

vad händer ifall jag blir sjuk och får mindre lön när kfm mäter ut min lön. Samma sak under skuldsanering?

tar dem hänsyn att jag får mindre pengar just den månade och drar mindre från lönen? Eller hur funkar det?
Du får alltid behålla en summa ja så får du mindre pengar får kronofogden mindre.
Under skuldsanering har du en fast belopp att betala och då tas ingen hänsyn till om du har några sjukdagar då är det bara att betala in ändå

Under skuldsanering får man behålla 2 hela löner/år (Juni & December) dessutom får man en extra skvätt varje månad.
Dessa skall man bygga upp en buffert med som i teorin skall täcka detta.
Just nu är dock iaf min buffert i stort sett obefintlig pga alla ökade omkostnader.

Under skuldsanering får man behålla 2 hela löner/år (Juni & December) dessutom får man en extra skvätt varje månad.
Dessa skall man bygga upp en buffert med som i teorin skall täcka detta.
Just nu är dock iaf min buffert i stort sett obefintlig pga alla ökade omkostnader.
Tråkigt att höra men grattis att du fick skuldsanering

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp