Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad godkänns som styrkande underlag för SKV

Hej,

T.ex. Meddelandelån som inte skickar ut något räntebesked utan direkt rapporterar in till Skatteverket. Om man ber de att skicka inbetald ränta per email är det tillräckliga underlag vid omprövning av inbetald ränta för tidigare år?

Du ska kunna hänvisa till redan inskickade underlag, dvs, de som SKV redan har fått från långivarna utan att du behöver styrka dessa ytterligare och trots att du justerat bort dem.

Du ska kunna hänvisa till redan inskickade underlag, dvs, de som SKV redan har fått från långivarna utan att du behöver styrka dessa ytterligare och trots att du justerat bort dem.
Det har jag gjort, inga problem med det.

Nej, dubbelkolla bara när du deklarerar så att de finns där.

Jo men de kommer ju finnas där, men lär ju plocka bort det nu så jag inte får så stort underskott.

Då undrar jag:
När jag omprövar detta om något år, vad för styrkande underlag kommer jag att behöva? (Meddelandelån skickar som sagt inte ut något till kunder).

Jo men de kommer ju finnas där, men lär ju plocka bort det nu så jag inte får så stort underskott.

Då undrar jag:
När jag omprövar detta om något år, vad för styrkande underlag kommer jag att behöva? (Meddelandelån skickar som sagt inte ut något till kunder).

Samma svar som tidigare, du ska kunna hänvisa till redan inskickade underlag, dvs, de som SKV redan har fått från långivarna utan att du behöver styrka dessa ytterligare och trots att du justerat bort dem. SKV har kvar dessa även om du justerar summan på underskottet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp