Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad gör jag nu

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fortfarande. Lätt att sitta bakom en skärm och yttra sig när man inte känner personen. Fortfarande, jag skrev inlägget för att få ventilera i första hand. Mottagit råd och tips i grupper på facebook men inget som genererat pengar. Vet inte varför du har behovet att trycka ner andra och med "im out!" stuket. Du får gärna ringa mig om du har oklarheter och tusen andra frågor. Bara "lyfta på röven och skicka ett pm" :)
Behöver inte ringa, jag behöver ingenting. Vi har försökt ge dig råd hela tiden och vägledning men du är inte mottaglig. Så ja im out, jag behöver absolut inte göra något mer. Jag har haft mina problem och löst dom, tänkte att det kanske hade kunnat vara bra och vägleda och hjälpa en vilsen person som dig men inte värt det för mig. Du är för borta, lycka till.

Lycka till, den det där snacket om killar håller jag inte riktigt med om heller. Jag är en man själv och jag står starkt emot att man ska behöva sälja sexuella tjänster mot sin vilja osv. Jag känner inte att jag kan bidra här så jag önskar dig all lycka till och hoppas det löser sig för dig och att du hittar rätt väg i livet.
Då är du inte medveten med andra ord. Sätt in dig som en lång kvinna med blåa ögon och blont hår. Utan pengar och i en utsatt situation. Så får vi se hur lång tid de tar tills alla gifta män frågar om sexuella tjänster mot pengar. Dock så blåser dem dig 9/10 gånger. Och då har du redan skickat snuskbilder till dem eller gett ut ditt nummer med namn och allting.

Men vad behöver du hjälp med då? Vad exakt är det du söker i detta forum? För INGENTING verkar hjälpa dig, om du är här för att ventilera så kanske du bör ändra ditt beteende lite. Du är tvärjobbig PUNKT
Släpp det bara Daniel, inte värt att du ska bli irriterad själv. Många har försökt ge råd osv osv. Hon får sköta det på de sättet hon känner passar henne bäst. Vi önskar henne lycka till och att det ordnar sig.

Men vad behöver du hjälp med då? Vad exakt är det du söker i detta forum? För INGENTING verkar hjälpa dig, om du är här för att ventilera så kanske du bör ändra ditt beteende lite. Du är tvärjobbig PUNKT
Om du läst hela min tråd så ser du att jag ventilerade mig. Väldigt många personer som gör det i detta forumet så förstår inte? Har du inget bättre för dig? A gud så jobbig jag är.

Släpp det bara Daniel, inte värt att du ska bli irriterad själv. Många har försökt ge råd osv osv. Hon får sköta det på de sättet hon känner passar henne bäst. Vi önskar henne lycka till och att det ordnar sig.
Det är bara du och den här Daniel personen som stör sig. Och aphex nånting. Jag har erbjudit mitt nummer till er och att ge ut hela mitt namn och allting. Så jag förstår inte grejen. Har ni tråkigt? Är det detta ni gör om dagarna? Tack och hejdå!

Det är bara du och den här Daniel personen som stör sig. Och aphex nånting. Jag har erbjudit mitt nummer till er och att ge ut hela mitt namn och allting. Så jag förstår inte grejen. Har ni tråkigt? Är det detta ni gör om dagarna? Tack och hejdå!
Jag stör mig absolut inte, jag hoppas verkligen det löser sig för dig. Jag har ingen anledning o störa mig. Det är inte direkt mina problem att hantera och det är av den anledningen jag inte vill fortsätta skriva så jag hoppas det löser sig och att du mår bättre i framtiden.

Jag driver företag och har det bra på dagarna om du vill veta det, det kanske kan inspirera dig. Tack och hejdå på dig med!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp