Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad gör jag nu

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag sitter inte och försvarar mig. Jag sitter och blir ifrågasatt och jag svarar på varenda fråga. Jag har inget att dölja och jag skriver svar på allting. Fortfarande läser ni inte mina svar.
Det är ju du som inte läser eller tar in vad någon skriver till dig alls här. Varför ens be om råd då om du ändå inte vill lyssna?
Du skrev igår att hyran redan gått till inkasso och den förföll för 10 dagar sen. Troligtvis kommer du förlora lägenheten då för jag tror inte du får ihop tillräckligt med pengar genom att vara hundvakt och sälja bortskänkta grejer på så kort tid. Men jag kanske har fel.
Tycker du borde fokusera på en mer långsiktig plan istället för detta. Släpp lägenheten, jobba på med ditt vanliga jobb nu så du inte sitter i samma sits igen i januari när lönen kommer. Försök lösa tak över huvudet tills dess och sen hyr ett billigt rum när du börjar få full lön.

Det är ju du som inte läser eller tar in vad någon skriver till dig alls här. Varför ens be om råd då om du ändå inte vill lyssna?
Du skrev igår att hyran redan gått till inkasso och den förföll för 10 dagar sen. Troligtvis kommer du förlora lägenheten då för jag tror inte du får ihop tillräckligt med pengar genom att vara hundvakt och sälja bortskänkta grejer på så kort tid. Men jag kanske har fel.
Tycker du borde fokusera på en mer långsiktig plan istället för detta. Släpp lägenheten, jobba på med ditt vanliga jobb nu så du inte sitter i samma sits igen i januari när lönen kommer. Försök lösa tak över huvudet tills dess och sen hyr ett billigt rum när du börjar få full lön.
?? Vad har jag inte lyssnat på. Den 24/11 var sista dagen för inbetalning ja. Ja men då är det din åsikt, jag ska få ihop den summan idag och så är det bara. Och jag har inte tid att sitta i den här lånegruppen då och bli ifrågasatt. Inlägget var till för att ventilera. De är många i det här forumet som ventilerar, men istället så blir jag ifrågasatt på tusen olika plan och jag har svarat på alla frågor. Men ni läser inte mina svar uppenbarligen.

?? Vad har jag inte lyssnat på. Den 24/11 var sista dagen för inbetalning ja. Ja men då är det din åsikt, jag ska få ihop den summan idag och så är det bara. Och jag har inte tid att sitta i den här lånegruppen då och bli ifrågasatt. Inlägget var till för att ventilera. De är många i det här forumet som ventilerar, men istället så blir jag ifrågasatt på tusen olika plan och jag har svarat på alla frågor. Men ni läser inte mina svar uppenbarligen.
Vad bra! Lycka till

Fast va, de där är ju jätte motsägelsefullt. "Jag dömmer ingen MEN"
Jag prioriterar att få in pengar nu, inte att få in pengar om en vecka etc. Du kanske inte förstår, men alla dygnets timmar så sitter jag på marketplace, tipptapp, bortskänkes sidan och alla andra appar. Hämtar gratis saker, försöker sälja vidare. Jag gör ALLT. Häromdagen blev jag uppraggad på gatan och bjuden på donken. Av en läskig snubbe, men jag följde med honom. För gratis mat? Alltså. Du kan sitta och "inte dömma" mig så mycket du vill. Men jag gör fan allt och lite till.
Mycket "konstiga"saker som händer dig,allt värre och värre, en efter en, inte ens baron Mathausen skulle kunna komma på dem???

Så en veckas hysteri och spring hit o dit gav dig 500 kr? Hur mycket hade en arbetsvecka dragit in?
Suck, de är det här jag menar ni läser inte mina svar. Har precis haft corona, därför har jag varit hemma sjuk också. Eller hemma, men ja ni fattar. Och även om jag nu jobbar denna vecka så får jag inte lön förns i januari. Förstår inte hur det ska rädda mig nunu.

Soc hade telefontid 9-10 idag, och jag somnade 3 inatt. Så mitt trötta jag stängde av larmet 838 gånger imorse. Och i sömnen i princip. Jag har ju inget hus alltså eftersom att min mamma tagit det. Jag har ingen lägenhet i en annan stad då den bara var tillfällig. Jag åker aldrig tillbaka till den där staden, jag har lämnat allt där. Alla mina kläder, bilder etc. Jag vill ha kvar lägenheten i Stockholm ja, för dem som bor där nu får bo där tills juni OM jag löser detta. Har jag inte lägenheten i Stockholm då har jag ingenting. Vad händer om jag blir osams med min tjejkompis? Jag kommer aldrig få en lägenhet igen med mina skulder. Enda anledningen till att jag fick denna var att jag hade hög inkomst förut. Så
Du hade och har mycket som jag aldrig haft.

Du hade och har mycket som jag aldrig haft.
Jag har ingenting, jag har ingen familj. Jag har knappt några pengar. Jag förlorar snart hela mitt liv. Från att ha haft allting. Så jag vet inte vad som är bäst. Att ha haft allting och förlorat det eller att inte haft något till att börja med.

Suck, de är det här jag menar ni läser inte mina svar. Har precis haft corona, därför har jag varit hemma sjuk också. Eller hemma, men ja ni fattar. Och även om jag nu jobbar denna vecka så får jag inte lön förns i januari. Förstår inte hur det ska rädda mig nunu.
Du skämtar nu va?
Mina frågor var baserade på det du skrev du skrev att du hade fått in 500kr. Med tanken på att du får in såpass lite under en sådan period så är dina prioriteringar helt helt fel. Så hur kan du då säga att du kommer få full inkomst i januari när du inte jobbar i december? Det räcker med ursäkter och sjuk hit o dit och förklaringar.

Ska göra det enkelt för dig okej, är du sjuk lyft på din röv som har mycket och säga och jobba ändå eller bo på gatan. Är du trött? Gå upp och lös din egen skit ändå eller bo på gatan.

Enkelt, du har väldigt mycket och säga och svar på allt. BÖRJA AGERA ISTÄLLET FÖR PRATA.

Im out!

Du skämtar nu va?
Mina frågor var baserade på det du skrev du skrev att du hade fått in 500kr. Med tanken på att du får in såpass lite under en sådan period så är dina prioriteringar helt helt fel. Så hur kan du då säga att du kommer få full inkomst i januari när du inte jobbar i december? Det räcker med ursäkter och sjuk hit o dit och förklaringar.

Ska göra det enkelt för dig okej, är du sjuk lyft på din röv som har mycket och säga och jobba ändå eller bo på gatan. Är du trött? Gå upp och lös din egen skit ändå eller bo på gatan.

Enkelt, du har väldigt mycket och säga och svar på allt. BÖRJA AGERA ISTÄLLET FÖR PRATA.

Im out!
Fortfarande. Lätt att sitta bakom en skärm och yttra sig när man inte känner personen. Fortfarande, jag skrev inlägget för att få ventilera i första hand. Mottagit råd och tips i grupper på facebook men inget som genererat pengar. Vet inte varför du har behovet att trycka ner andra och med "im out!" stuket. Du får gärna ringa mig om du har oklarheter och tusen andra frågor. Bara "lyfta på röven och skicka ett pm" :)

Fortfarande. Lätt att sitta bakom en skärm och yttra sig när man inte känner personen. Fortfarande, jag skrev inlägget för att få ventilera i första hand. Mottagit råd och tips i grupper på facebook men inget som genererat pengar. Vet inte varför du har behovet att trycka ner andra och med "im out!" stuket. Du får gärna ringa mig om du har oklarheter och tusen andra frågor. Bara "lyfta på röven och skicka ett pm" :)
Du ser inte skogen av träden, folk vill hjälpa dig att ta tag i dina problem på rätt sätt,det du gör leder ingenstans.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp