Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad gör jag nu

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är en som är prio som ligger på 6800. Hyresavi, den skulle betalas 24:e och då var det inkasso. Jag vill inte att någon skriver nu att då kanske de är försent för jag vill gärna hoppas att de inte är de. Jag vill inte släppa lägenheten för nu bor det ju några där tills juni. Och de är min enda trygghet även om jag inte bor där nu, så vill jag bo där i framtiden. För att kunna luta mig mot något. De tog mig 7 år att få den lägenheten. Så jag ger inte upp i första taget. Hyran jag fick för att "låna" ut lägenheten betalade jag en hyra för. Alltså jag har legat efter i månader. Och jag har försökt släcka brand efter brand och skjutit upp osv. Nu är dem inte jätte glada på mig. Så a, sen har jag prioriterat busskort, el och försäkring för att dem inte ska stänga av elen och att de blir tilläggskostnader på det. Och sen busskort så jag ska kunna ta mig till jobbet för att få inkomst.
Håller tummarna att du får behålla lägenheten. Och jag förstår också att du vill ha den kvar. Har dock inga bra råd hur du ska få ihop dom pengarna nu direkt tyvärr.

Ganska omständigt men 6800 kr är ändå inte jättemycket.

Hämta saker som folk vill bli av med och sälj dom. Soffor, Badkar, TV, Matbord etc. Du har inte tillgång till bil och släp att låna via jobbet?

Går säkert sälja allt sånt här för ett gäng tusenlappar. Folk skänker saker hela tiden.

Sen var det någon som sa igår i tråden som blev stängd att dom fått kredit hos Telia på 15.000 kr med 7 anmärkningar. Så testa ta Halebop och ta en mobil där, dom har telia

Ganska omständigt men 6800 kr är ändå inte jättemycket.

Hämta saker som folk vill bli av med och sälj dom. Soffor, Badkar, TV, Matbord etc. Du har inte tillgång till bil och släp att låna via jobbet?

Går säkert sälja allt sånt här för ett gäng tusenlappar. Folk skänker saker hela tiden.

Sen var det någon som sa igår i tråden som blev stängd att dom fått kredit hos Telia på 15.000 kr med 7 anmärkningar. Så testa ta Halebop och ta en mobil där, dom har telia
Tyvärr har jag inget körkort. Men jag gör så som du skrivit. Kollar marketplace, bortskänkes sidan och tipptapp varje dag flera gånger. Men de måste vara saker jag kan bära och få med mig kommunalt. Hämtat bebiskläder redan gratis, märkes. Men inget som nappat. Helt nya, försökte att göra på Halebop nu och det gick inte. Men tack för tipsen! <3

jag följde den förra tråden och följt forumet ett tag…men blev medlem nyss. Inte så bra på att hjälpa. kanske går att ta ut i förskott på nå sätt?
ja vill inte uppmuntra till prostitution eller så men du var inne på själv förut att sälja din kropp väl? kanske kan tyckas vara en dum idé. men du har ingen snygg killkompis då eller nån bekant kille som du kan tänkas ligga me i första hand å typ betala i natura alltså om den hjälper dig ekonomiskt? om du nu själv var inne på tanken.

Okej här kommer det. Jag bodde hos min mamma i ungefär ett halvårs tid. Lite längre kanske, vet inte exakt månadsspann såhär sent på natten. Jag jobbade på ett vikariat i den orten och betalade skulder och betalade min mamma "hyra" och mat. Och annat också, hjälpte henne liksom. MEN jag kan tillägga att hennes hus är egentligen mitt hus. Som jag skrev över på henne i och med att jag fick kronofogden. Huset köptes av skadeståndspengar från mitt övergrepp när jag var 6-7 år. Men jag skulle vara "så jävla tacksam över att jag få bo där en period" fast att de egentligen är mina pengar. Hon lyckades ta ut alla mina skadeståndspengar när jag var liten för att hon var min förmyndare eller va de heter. Även ett arv från min farfar på 80-90 tusen. Jag har jobbat väldigt mycket hela mitt liv från jag tog studenten tills nu. När mitt vikariat i staden tog slut så gick det över till bemanning. Och jag tänkte att okej då kommer dem behöva någon på timmar och det är bara tillfälligt för jag har aldrig stått utan jobb. Men sen fick jag lunginflammation i samma veva. I 5-6 veckor (ja det är skitlång tid, men som jag skrivit innan så har jag problem med mina lungor. Har astma och trånga luftrör och jobbar med barn) inte optimalt att jobba med barn men denna diagnos fick jag i vuxen ålder när jag fick åka in akut flera gånger. Och ja, just nu löser pengar livet för mig. Jag försöker tänka att jag har hälsan i behåll men knappt den har jag i behåll. Döljer ingenting, är en öppen bok. Så istället för korsförhöret. Är det någon som vet någon app förutom dem som står nedanför för jag kan inte ge upp. Jag är inte sån som person och hoppet är det sista som lämnar kroppen. Eller vad säger man. Här kommer det jag har än sålänge iallafall.
Tipptapp
Yepstr
Rover
Simflexity
Mybonus
Sveapanelen
Rabble
Sen vart jag även tipsad i en grupp på facebook om att jobba som sexchattare typ. Men det var värsta proceduren och det gav typ 1 krona för ett meddelande.
Går det så enkelt (skrev över på henne i och med att jag fick kronofogden)?Var det aldrig i fara för utmätning?

Går det så enkelt (skrev över på henne i och med att jag fick kronofogden)?Var det aldrig i fara för utmätning?
Jag gjorde de väldigt omgående när jag hade skulder. Tyvärr, hade hellre låtit huset bli utmätt såhär i efterhand. För nu är det som att jag gett bort ett hus gratis.

Vaknade nu för att jag suttit uppe halva natten och letat sätt att få in pengar. Suck.. :confused:
Du ser. Du prioriterar inte viktiga saker.

En sak är jag väldigt tydlig med. Jag dömer ingen på detta forumet. Jag var en hårsmån från att förlora min lägenhet alldeles nyss. Men jag känner att saker inte stämmer.

Om det nu skulle vara så viktigt att lägenheten skall behållas. Nämn hur det ligger till för dom som bor där. Det ligger väl i deras intresse också antar jag. Kanske finns lösningen där.

Du ser. Du prioriterar inte viktiga saker.

En sak är jag väldigt tydlig med. Jag dömer ingen på detta forumet. Jag var en hårsmån från att förlora min lägenhet alldeles nyss. Men jag känner att saker inte stämmer.

Om det nu skulle vara så viktigt att lägenheten skall behållas. Nämn hur det ligger till för dom som bor där. Det ligger väl i deras intresse också antar jag. Kanske finns lösningen där.
Fast va, de där är ju jätte motsägelsefullt. "Jag dömmer ingen MEN"
Jag prioriterar att få in pengar nu, inte att få in pengar om en vecka etc. Du kanske inte förstår, men alla dygnets timmar så sitter jag på marketplace, tipptapp, bortskänkes sidan och alla andra appar. Hämtar gratis saker, försöker sälja vidare. Jag gör ALLT. Häromdagen blev jag uppraggad på gatan och bjuden på donken. Av en läskig snubbe, men jag följde med honom. För gratis mat? Alltså. Du kan sitta och "inte dömma" mig så mycket du vill. Men jag gör fan allt och lite till.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp