- Meddelanden
- 74
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 62
Håller tummarna att du får behålla lägenheten. Och jag förstår också att du vill ha den kvar. Har dock inga bra råd hur du ska få ihop dom pengarna nu direkt tyvärr.Är en som är prio som ligger på 6800. Hyresavi, den skulle betalas 24:e och då var det inkasso. Jag vill inte att någon skriver nu att då kanske de är försent för jag vill gärna hoppas att de inte är de. Jag vill inte släppa lägenheten för nu bor det ju några där tills juni. Och de är min enda trygghet även om jag inte bor där nu, så vill jag bo där i framtiden. För att kunna luta mig mot något. De tog mig 7 år att få den lägenheten. Så jag ger inte upp i första taget. Hyran jag fick för att "låna" ut lägenheten betalade jag en hyra för. Alltså jag har legat efter i månader. Och jag har försökt släcka brand efter brand och skjutit upp osv. Nu är dem inte jätte glada på mig. Så a, sen har jag prioriterat busskort, el och försäkring för att dem inte ska stänga av elen och att de blir tilläggskostnader på det. Och sen busskort så jag ska kunna ta mig till jobbet för att få inkomst.