Man får tro vad man vill som sagt. Jag har varit helt ärlig i allt jag skrivit. Jag flyttade hem till min mamma ja, men sen visade de sig att hon har alkoholproblem. Så den var ju jätte rolig. Jag är blockad från spel, och har inte spelat. Så de handlar inte om de. Jag har skrivit utförligt i mina inlägg allt som hänt i mitt liv. Och jag förstår att de är mycket. De är mycket för mig som person, och det är väldigt sjukt att jag varit med om detta. Men de är sant, tror man inte på det så kan man som sagt få mitt nr. Prata med min tjejkompis, kolla upp mig. Göra vad som. Svårt att sätta sig in i en annan persons liv. Men de är så här de ligger till.
Hon bor i Luleå. Jag bor i Stockholm, hon har barn och är sjukskriven. Och har levt sitt liv och vi har inte umgåtts på ett tag men vi har gjort de nu när hon varit i Stockholm igen.Först har du ingen att prata med men några inlägg senare säger du att du har en bästa kompis sen 20 år tillbaka.
Jag hade inkomst i den andra staden ett tag. Hade ett vikariat, och hon har levt på mig innan också. Men a, jag har haft spelmissbruk och de är inget jag inte har skrivit i forumet. Men jag är som sagt blockad sen ett tag tillbaka nu."Nu är det såhär att jag sitter i skiten på grund utav min alkoholmissbrukande mamma. Som även utnyttjade mig ekonomiskt i flera månader." Skrev du för ett par dagar sen.
I mars skrev du att du satt i skiten pga spelmissbruk och var tvungen att flytta hem till din mamma för du hade spelat bort dina sista pengar som skulle gått till räkningar.
Hur har din mamma kunnat utnyttja dig ekonomiskt i månader om du inte hade några pengar kvar? Jag fattar inte det.
Sorry. Alla säger samma sak. Du har olika historier varje gång. Jag tror definitivt inte du är helt ärlig och nej, du beskriver inte utförligt. Det är snarare enormt luddigt alltihop.Jag har garanterat boende där hos henne. Vi har känt varandra i 22 år, så hon är mer som en syster
Hej! Där har jag garanterat boende med henne. Hon är min bästavän och jag har känt henne i 22 år. Tyvärr har hon inte samma storlek dock, fick prova en tröja när hon var här och de blev som en magtröja på mig. Vi brukar säga att vi är Helan och halvan. Ja kollar jobb i Luleå. Har ju jobb i Stockholm. Men finns i Luleå också men vill släcka den här branden innan jag drar till en annan stad.
Jag har träffat en person i den här gruppen i person. Och har lämnat ut mitt namn till flera personer. Jag kan inte bli tydligare än vad jag varit, allt jag skrivit är 100% ärligt. Och jag svarar på alla frågor. Jag har en lägenhet i Stockholm som sagt. Jag vill att dem som bor där ska få bo kvar där nu för att jag ska kunna ha lägenheten sen också om jag är i behov av den. Jag behöver som sagt ha inkomst innan jag bara drar, och jag måste släcka den här branden ja.Sorry. Alla säger samma sak. Du har olika historier varje gång. Jag tror definitivt inte du är helt ärlig och nej, du beskriver inte utförligt. Det är snarare enormt luddigt alltihop.
Nu menar du på att du ska släcka en helt meningslös ”brand” när du kan ha garanterat boende med en vän du känt i 22 år? Ok? Det är väl för fasen bara att packa och åka på direkten?
Vad menar du med att ha inkomst? Du har ju jobb och inkomst säger du. Om du har jobb och jobbar heltid så fråga din arbetsgivare om förskott eller prata med hyresvärden eller så pratar du med dom som bor där. För jag antar att du hyr ut den svart.Jag har träffat en person i den här gruppen i person. Och har lämnat ut mitt namn till flera personer. Jag kan inte bli tydligare än vad jag varit, allt jag skrivit är 100% ärligt. Och jag svarar på alla frågor. Jag har en lägenhet i Stockholm som sagt. Jag vill att dem som bor där ska få bo kvar där nu för att jag ska kunna ha lägenheten sen också om jag är i behov av den. Jag behöver som sagt ha inkomst innan jag bara drar, och jag måste släcka den här branden ja.
Sök hjälp sök hjälp och sök hjälp! Det må vara lättare sagt än gjort men om det är något du behöver just nu så är det vägledning. Vi har förstått att du lever i misär. Själv är jag 21 år, vuxit upp med en knarkare till storebror, spelat bort över 1 miljon svenska riksdaler, svikit min familj flertal gånger osv osv.. jätte deprimerande. Du måste vakna ifrån din bubbla och finna motivation till livet igen. För mig så var det att jag ville bevisa för mina nära att jag kan göra något med mitt liv.Man får tro vad man vill som sagt. Jag har varit helt ärlig i allt jag skrivit. Jag flyttade hem till min mamma ja, men sen visade de sig att hon har alkoholproblem. Så den var ju jätte rolig. Jag är blockad från spel, och har inte spelat. Så de handlar inte om de. Jag har skrivit utförligt i mina inlägg allt som hänt i mitt liv. Och jag förstår att de är mycket. De är mycket för mig som person, och det är väldigt sjukt att jag varit med om detta. Men de är sant, tror man inte på det så kan man som sagt få mitt nr. Prata med min tjejkompis, kolla upp mig. Göra vad som. Svårt att sätta sig in i en annan persons liv. Men de är så här de ligger till.
Jag tänker inte gräva i om vad som är sant eller inte, tror att de flesta av detaljerna stämmer även om det är rörigt att puzzla ihop men personen har även vart med om mycket och det verkar vara ett rörigt liv. Har själv gjort en del misstag och hatar att sitta och döma folk här.Sorry. Alla säger samma sak. Du har olika historier varje gång. Jag tror definitivt inte du är helt ärlig och nej, du beskriver inte utförligt. Det är snarare enormt luddigt alltihop.
Nu menar du på att du ska släcka en helt meningslös ”brand” när du kan ha garanterat boende med en vän du känt i 22 år? Ok? Det är väl för fasen bara att packa och åka på direkten?