- Meddelanden
- 110
- Mottagna reaktioner
- 103
- Poäng
- 257
Kort sammanfattning
Inkomst ca 420’ fast anställd sen flera år.
Massa blanco 615000kr för att vara exakt
Inga anmärkningar
Inga UC tagna på 16 månader
Har nära nog jobbat ihjäl mig sista 7 åren för att hålla allt flytande, klarar inte att jobba 1,5 heltid längre och har dessutom fått ett par rejäla ekonomiska smällar på sistonde, så nu brinner det i knutarna att lösa detta.
Tänkte att jag får sälja huset ( vill igentligen inte) för att lösa blanco. Bor inte i huset utan har det uthyrt. Tog ut mäklare som värderar det till 3750000
( trodde själv en miljon mindre i värde) har lån på 1,8 milj på det.
Finns det någon chans att någon bank kan tänka sig att baka in 400 000kr el mer av blancolånen i huset så slipper jag sälja?
Har Handelsbanken idag men har ingen relation till de, har inte besökt kontoret där sen 2007 inga bundna huslån.
Tips och tankar mottages tacksamt ❤️
Inkomst ca 420’ fast anställd sen flera år.
Massa blanco 615000kr för att vara exakt
Inga anmärkningar
Inga UC tagna på 16 månader
Har nära nog jobbat ihjäl mig sista 7 åren för att hålla allt flytande, klarar inte att jobba 1,5 heltid längre och har dessutom fått ett par rejäla ekonomiska smällar på sistonde, så nu brinner det i knutarna att lösa detta.
Tänkte att jag får sälja huset ( vill igentligen inte) för att lösa blanco. Bor inte i huset utan har det uthyrt. Tog ut mäklare som värderar det till 3750000
( trodde själv en miljon mindre i värde) har lån på 1,8 milj på det.
Finns det någon chans att någon bank kan tänka sig att baka in 400 000kr el mer av blancolånen i huset så slipper jag sälja?
Har Handelsbanken idag men har ingen relation till de, har inte besökt kontoret där sen 2007 inga bundna huslån.
Tips och tankar mottages tacksamt ❤️
du kommer snart fixa allt med skulder o hus o inte spelar du bort pengarna heller så du kan ut o resa eller göra en massa annat roligt i livet om du ev säljer huset.Lycka till
får panik vid tanken på att sitta framför nån bankman och förklara hur fan jag kan ha så mycket blanco. Har dock inget missbruk i bilden bara jäkligt slarvig med pengar och förstora utgifter. Men blir jag av m blanco så klarar jag mig mer än väl. Har sån jävla ångest och är så trött sover oroligt och tankarna bara mal. Får ihop denna månad men sen är det kört om inte nån bank förbarmar sig