Omöjligt, jag skickade in min 25e mars och omprövningen behandlades för två veckor sen. Någon sommarjobbare på kfm hänger inte med26 mars är dom på nu ! Uppdaterades idag !

Står till och med på deras sida ! Troligtvis har det stått still sista två veckorna då !Omöjligt, jag skickade in min 25e mars och omprövningen behandlades för två veckor sen. Någon sommarjobbare på kfm hänger inte med![]()
Därför jag mena att det är nån sommarjobbare som inte hängt med!Står till och med på deras sida ! Troligtvis har det stått still sista två veckorna då !
Jag skickade in min första veckan i april, och den har inte hanterats ännu.Omöjligt, jag skickade in min 25e mars och omprövningen behandlades för två veckor sen. Någon sommarjobbare på kfm hänger inte med![]()
Har en bekant som låg efter och han fick beskedet att om han betalade ikapp innan den årliga utbetalningen gjordes, så skulle allt vara grönt.Tar det lika lång tid om det är den skuldsatta som omprövar - kontra om en borgenär gör det?
Får dom också vänta på 5-7 månader?
& Vill återigen fråga. Om man är helt i fas när väl omprövan ska hanteras och skulden då är "0" kan man känna sig säker att saneringen inte upphävs tror ni?
Har en bekant som låg efter och han fick beskedet att om han betalade ikapp innan den årliga utbetalningen gjordes, så skulle allt vara grönt.
Han hade dock ingen omprövan emot sig men rimligtvis borde det ju vara grönt i "ditt" fall också. Observera att jag bara killgissar utifrån den erfarenheten jag har.

Går att göra avbetalning med hyresvärden ? Kanske förklara din situation att du har sanering och behöver hjälpJag är inte heller back med något än. Jag vet också att jag kommer att ha betalat ikapp tills en eventuell omprövning.
Mycket handlar om hur mycket hyresvärden gäller att fakturera mig för golvet som är helt repat på barnens rum :/
Är utav uppfattningen att hyran och skuldsaneringen ska man aldrig slarva med. Men om valet är mellan dessa två blir det svettigare![]()