Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad gäller kring utmätning av bostad?

@Lasseman

Taggar dig då jag genom åren har sett att du ger bäst samt rakast svar.

Jag och min sambo har fått en tid hos Nordea. De vill se över möjligheten att samla alla mina lån hos dem med kravet att vi båda blir helthetskunder.

Nu till mina funderingar och frågor:
- Hur ärlig bör jag vara med mitt tidigare spelmissbruk? Jag vill ju på något sett få fram varför det ser ut som det gör och att jag vill förbättra mitt liv och ekonomi. (Tror i slutändan de inte bryr sig utan kollar ettor och nollor.)

- Hur ärlig bör jag vara med skulder utanför UC (drygt 50k) Frågar dem kommer jag berätta men om de inte gör det, finns det någon anledning att dra upp det som gynnar mig?

- Vad ska jag ha med mig mer än lönespecar och ev kreditavtal från mina lån?

@Lasseman

Taggar dig då jag genom åren har sett att du ger bäst samt rakast svar.

Jag och min sambo har fått en tid hos Nordea. De vill se över möjligheten att samla alla mina lån hos dem med kravet att vi båda blir helthetskunder.

Nu till mina funderingar och frågor:
- Hur ärlig bör jag vara med mitt tidigare spelmissbruk? Jag vill ju på något sett få fram varför det ser ut som det gör och att jag vill förbättra mitt liv och ekonomi. (Tror i slutändan de inte bryr sig utan kollar ettor och nollor.)

- Hur ärlig bör jag vara med skulder utanför UC (drygt 50k) Frågar dem kommer jag berätta men om de inte gör det, finns det någon anledning att dra upp det som gynnar mig?

- Vad ska jag ha med mig mer än lönespecar och ev kreditavtal från mina lån?

Min åsikt är att man ska vara ärlig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp