Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad finns det för möjligheter? Tips?

Sökte Samlingslån men fick inga erbjudanden, försökte höja på marginalen men fick nej.
Hittar ingenstans inne på remember där man kan höja?
Hur gjorde du?

Så fast din sambo bara har 6.8% i UC-risk fick hon inga förslag på samlingslån?

Stämmer Terry
Inget erbjudande alls.
Överbelånad lr kanske för tätt in på förra lånet?
Ett togs i Januari nämligen.

Borde inte spela någon roll, överbelånad köper jag men om hon kryssade i samla lån så bör ändå någon enstaka jäkel nappat...

Jag vill inte vara moral-tant, jag har själv problem med spel osv.. Men din sambo borde definitivt inte försöka få fler lån åt dig. Oavsett om du har slutat spela eller ej..

Jag har gjort precis tvärt emot dig, hållt allt till mig själv under alla år för att vara säker på att min sambo inte ska påverkas oavsett vad som händer med min egen ekonomi..

917000.. ?
Tänkte samma sak så mycket blanco med inkomst runt 360000kr tycker ej hon ska ta mer lån åt dig! Tror även det blir svårt med mer lån för hennes del

Stämmer Terry
Inget erbjudande alls.
Överbelånad lr kanske för tätt in på förra lånet?
Ett togs i Januari nämligen.

Jag tror det blir automatiskt avslag för många aktörer om man har mer än 2,5 x inkomsten i blanco, vet inte vem som sa det. Har för mig att någon sagt det i varje fall eller att jag läst :p

Hej,

En fråga. Jag skulle behöva ansöka om ett samlingslån runt 6-7 april. Hur snabba är skatteverket att informera UC om nya inkomsten om jag deklarerar 2a april? Min inkomst för 2018 har varit sämre på grund av föräldrar ledighet och jag vill därför söka innan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp