- Meddelanden
- 60
- Mottagna reaktioner
- 32
- Poäng
- 137
Nu är jag rätt tjatig. Har varit lite väl aktiv här senaste tiden!
Jag är i stort behov av samlingslån och behöver lite tips av er på hur jag kan göra för att få ett?
Hade tänkt försöka samla om en vecka, när ytterliggare två FF försvinner. Men är nu tveksam. Har egentligen inte alls råd att fortsätta leva såhär. Att vänta tills i Juni när årsinkomsten ändras för UC, vet jag inte om jag kan?
Förutsättningar
691 707 Synligt på UC
8 FF (Försvann två nyss, försvinner 2 till inom en vecka)
328 000 Inkomst 2019
72 000 underskott
Nuvarande inkomst ca 410 000.
Inga anmärkningar.
De krediter jag har är tyvärr maxade och jag har inte ekonomi till att få dem lägre.
UC 13,8 %
Har många dumma lån och krediter. Var sjuk under många år och levde tyvärr med en Narcissistisk man som utnyttjade detta till fullo :/
Försöker nu få rättsida på allt.
Jag är i stort behov av samlingslån och behöver lite tips av er på hur jag kan göra för att få ett?
Hade tänkt försöka samla om en vecka, när ytterliggare två FF försvinner. Men är nu tveksam. Har egentligen inte alls råd att fortsätta leva såhär. Att vänta tills i Juni när årsinkomsten ändras för UC, vet jag inte om jag kan?
Förutsättningar
691 707 Synligt på UC
8 FF (Försvann två nyss, försvinner 2 till inom en vecka)
328 000 Inkomst 2019
72 000 underskott
Nuvarande inkomst ca 410 000.
Inga anmärkningar.
De krediter jag har är tyvärr maxade och jag har inte ekonomi till att få dem lägre.
UC 13,8 %
Har många dumma lån och krediter. Var sjuk under många år och levde tyvärr med en Narcissistisk man som utnyttjade detta till fullo :/
Försöker nu få rättsida på allt.