Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad börja för att få samlingslån

Jag skickade in via skatteverkets hemsida .. kommer göra likadant i januari .. kanske max 25% i skatt för hela året .. frigör kapital att betala med
Varför vänta enda till januari gällande 2019? Det går väl att ansöka om redan senare i höst.

När var dina FF ifrån?

Jag har inte sökt om samlingslån än.. men håller med om att 30 eller 31 kan kvitta. Har sökt tidigare och fått avslag men kan ju ringa dem. Lösenkrav är helt ok med mig.
Ska kolla men ringer dem först

Max effektiv ränta är dock 43% .. ska sätta mig o göra det jag är mindre vra på.. räkna ..

Kika på mina FF .. fick nej från dem i juni så hoppat nog men ringer dem. Kan ju maila UC in utan att de gör förfrågan

Mirakel, har Du 1,2 miljoner i synliga lån på Din UC eller är det total beloppet som Du har i lån?
Om det sistnämnda är fallet, hur mycket lån är synligt på Din UC?
Tror just det är avgörande för nytt samlingslån el ej...

Max effektiv ränta är dock 43% .. ska sätta mig o göra det jag är mindre vra på.. räkna ..
Vill du berätta att hur många krediter och vilka räntor har du på 1,2milj
BN ÄR BARA LÖNSAM OM IFALL DE BJUDER DIG BILLIGARE RÄNTA ÄN NÅGON AV DINA NUVARANDE LÅN;)

Mirakel, har Du 1,2 miljoner i synliga lån på Din UC eller är det total beloppet som Du har i lån?
Om det sistnämnda är fallet, hur mycket lån är synligt på Din UC?
Tror just det är avgörande för nytt samlingslån el ej...
Ja jag glömde den bitten
Det är viktig fråga
HUR MYCKET ÄR SYNLIG PÅ UC??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp