Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad börja för att få samlingslån

Mirakel.
Hur gick du till väga med skattejämkandet?
Du betalar helt enkelt så mycket i ränta att även om du ligger på 16% skatt per månad så går det jämnt ut misstänker jag.
Går man via skatteverket eller arbetsgivaren?

Du ansöker enkelt via Skatteverkets hemsida...

Jo men det är min arbetsgivare som drar skatten, innebär det då att arbetsgivaren blir kontaktad av skatteverket eller hur fungerar det i praktiken?
Tror att våra löner och allt liknande sköts ifrån Danmark, tror det kan bli ett jävla krångel.

Jo men det är min arbetsgivare som drar skatten, innebär det då att arbetsgivaren blir kontaktad av skatteverket eller hur fungerar det i praktiken?
Tror att våra löner och allt liknande sköts ifrån Danmark, tror det kan bli ett jävla krångel.

Det bör inte spela någon roll. Du skriver i Din ansökan till Skatteverket ungefär hur mycket du ska betala i räntor under detta året. Dom räknas sedan ut en procent sats som skall dras i skatt på din inkomst. Denna handling mailar du sen till lönekontoret.

Mirakel.
Hur gick du till väga med skattejämkandet?
Du betalar helt enkelt så mycket i ränta att även om du ligger på 16% skatt per månad så går det jämnt ut misstänker jag.
Går man via skatteverket eller arbetsgivaren?
Jag skickade in via skatteverkets hemsida .. kommer göra likadant i januari .. kanske max 25% i skatt för hela året .. frigör kapital att betala med

Ja för B Norweigian är det så
MELLAN30 ff eller 31 ff är inyte så stor skillnad
Släng en ansökan hos BN på 600tkr för samlingslån och låt de ska lösa dina lån.
Jag tror att det måste funka om du har ett deklarerat inkomst på 500 eller 600 tkr
Gör det med en gång NU

Ahmed84 - Kräver dom att dom löser lånen åt en eller kan man göra det själv?

Ahmed84 - Kräver dom att dom löser lånen åt en eller kan man göra det själv?
Tänkte om han låter dom då kan det vara mer sannolikhet att han/hon blir beviljad
Annars tänker dom att han kommer att INTE LÖSA OCH SKULD BLIR MER OCH MER

Jag tänkte om någon har erfarenhet utav just Bank N.

Jag tänkte om någon har erfarenhet utav just Bank N.
Jag ansökte om en höjning, har ett lån hos BN på 170 (amorterat till 150, aldrig missat en betalning) blev nekad. Hade följande förutsättningar:

4.5%
334.900 lön
299.923 blanco
6ff
inga anmärkningar

Känns som BN har blivit mycket svårare

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp