Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad börja för att få samlingslån

Efter skatt? 625:-? Nä det har jag inte.. just nu.. jag skattar 16% o får ut cirka 52000 i det ligger även körersättning.. det jag vet är att jag använder varenda krona att betala med o att de inte går ultrasnabbt pga räntor mm men det går neråt ..
Omkostnaderna är minimala.
Ska börja sätta undan några hundra dock ifall glasögon tänder eller annat behöver pengar ..

Semester? För mig handlar det numera om enstaka dagar .. totalt 7 detta år hittills.. ledig innebär 0:- eftersom jag använder semesterersättning som utbetalas varje månad till skulder.
Högt tempo, höga krav för att vara attraktiv.. Har dock 4 dagar inplanerade totalt till under hösten. Utspridda för att ge luft i systemet till lite vila o kanske vin

Lång väg kvar för en annan men någonstans måste jag börja

Synligt på min UC
Inkomst 535000
Blanco 1,2 milj (en kredit på 15000)
Underskott 147000
Risk 13,3 %
Score 494
Ff 30 ( 11 försvinner till dec)
Anm 0

Utöver detta en mängd krediter av blandad sort och storlek

Ska jag börja med att ta bort krediten på 15K (BN) eller exempelvis Brixo på 10K
Jobba på underskott av kapital o ta itu med dyra räntor?
Just nu försöker jag ta i det mesta ..
inkomsten nu räcker inte till allt men har lyckats till idag iallafall sicksacka och minskat flera smålån & krediter (som inte syns på UC)

De hör av sig nu o vill låna ut mer o vill ivrigt att jag maxar mina krediter vilket jag lika ivrigt säger nej till .. men i vilken ände ska jag koncentrera mig .. så det blir lite snyggare fasad?
Får man fråga
Vad gjorde du med 1,2 miljon??

Köpte någon lyxig lägenhet eller villa eller annan investering?

Får man fråga
Vad gjorde du med 1,2 miljon??
det började med en skilsmässa o sen en till och konsumtion emellanåt sen lån för att täcka lån.. en karusell sedan många år .. som resulterat i ingen konsumtion och en kapplöpning med tiden

Lång väg kvar för en annan men någonstans måste jag börja

Synligt på min UC
Inkomst 535000
Blanco 1,2 milj (en kredit på 15000)
Underskott 147000
Risk 13,3 %
Score 494
Ff 30 ( 11 försvinner till dec)
Anm 0

Utöver detta en mängd krediter av blandad sort och storlek

Ska jag börja med att ta bort krediten på 15K (BN) eller exempelvis Brixo på 10K
Jobba på underskott av kapital o ta itu med dyra räntor?
Just nu försöker jag ta i det mesta ..
inkomsten nu räcker inte till allt men har lyckats till idag iallafall sicksacka och minskat flera smålån & krediter (som inte syns på UC)

De hör av sig nu o vill låna ut mer o vill ivrigt att jag maxar mina krediter vilket jag lika ivrigt säger nej till .. men i vilken ände ska jag koncentrera mig .. så det blir lite snyggare fasad?

det började med en skilsmässa o sen en till och konsumtion emellanåt sen lån för att täcka lån.. en karusell sedan många år .. som resulterat i ingen konsumtion och en kapplöpning med tiden
Har du lån hos BN?
När 11ff är försvunna då kanske det går att söka samlingslån??
Vissa pratar här mycket om blanzia .....
Bor du i hyreslägenhet eller har du någon bostad som du kan utöka bolån på??
Hoppas att det löser sig så snabbt det går
Lyckatill i alla fal

Tack!
Har en kredit hos Bank Norweigian .. enda kreditkortet som syns på UC.. ska jobba ner det. Inga bostäder att belånad.
Ja efter årskiftet lär det bli en något snyggare fasad om jag klarar mig fram dit.

Tack!
Har en kredit hos Bank Norweigian .. enda kreditkortet som syns på UC.. ska jobba ner det. Inga bostäder att belånad.
Ja efter årskiftet lär det bli en något snyggare fasad om jag klarar mig fram dit.
Om jag förstår rätt du har ett kreditkort hos BN men inga blanco lån?

Mirakel.
Hur gick du till väga med skattejämkandet?
Du betalar helt enkelt så mycket i ränta att även om du ligger på 16% skatt per månad så går det jämnt ut misstänker jag.
Går man via skatteverket eller arbetsgivaren?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp