Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad börja för att få samlingslån

Jo jag vet.. jag har haft en vända av ohälsa och takten sjunker nu för arbetar jag 5 dagar i veckan o har lagt in några dagar ledigt i höst för att orka hålla tempo. Tanken på att klara det är också för att jag känner mig mer fri så länge jag styr. Men hur länge det håller vet jag inte .. finns ju en gräns

nettot på lönen idag är 52000..
.. önskar inframtidwn arbeta mindre..
Skattejämkningen just nu gör en del av att nettot ökat

Men då måste dina övriga utgifter som hyra och dylikt vara låga?
Det är för övrigt riktigt bra av dig för på ett år har du då betalat av 500.000
Det är grymt.

Jepp .. bemanningsbranschen där omkostnader som boende och reskostnader bekostas av bolag

Terry!
I annan tråd på 28 maj har du skrivit 35000 som netto lön och nu skriver du 60tkr netto
Kanske du har skrivit fel(kanske du menar brutto)
Här är detta som du skrev....

Efter sambons löneutmätning kommer hon kanske ha 10.000 kr, jag ligger på ca 35.000 netto om jag räknar lågt. Då kommer vi efter hyran och dessa jävla lån att ha ca 15.000 att leva på och det lär väl gåhoppasjag...

Jag kan börja svara åt Terry. Han har nyligen bytt jobb. Och om jag minns rätt så har han provisionsbaserad lön i finansbranschen.

Fy fan den här festivalen är för jävlig. Vårt kontor är dessutom mitt i smeten så det är fullständigt omöjligt att kommunicera med kunderna.
Skippade Wilmer X men åt Langos Kimsan :D

Högbelånad - Stämmer bra - Snart går jag in på 3:e månaden. Tider går fort som in i bomben.

Fy fan den här festivalen är för jävlig. Vårt kontor är dessutom mitt i smeten så det är fullständigt omöjligt att kommunicera med kunderna.
Skippade Wilmer X men åt Langos Kimsan :D

Högbelånad - Stämmer bra - Snart går jag in på 3:e månaden. Tider går fort som in i bomben.

Ska själv upp i smeten nu :rolleyes:

nettot på lönen idag är 52000..
.. önskar inframtidwn arbeta mindre..
Skattejämkningen just nu gör en del av att nettot ökat
Då har du en årsinkomst på ca 625 efter skatt, något är fel i dina inlägg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp