Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad är Opubox? Scam?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nej. Opubox hjälpte mig att låna räntefritt för att renovera huset tre gånger förra året. Rekommenderas varmt.
Hur mkt behövde du betala för att få lånet för mig sa dom först att jag skulle betala 2000kr sedan kom de att jag skulle betala 3800kr

Hur mkt behövde du betala för att få lånet för mig sa dom först att jag skulle betala 2000kr sedan kom de att jag skulle betala 3800kr
Nu utgår jag från att användaren Kronofogden är ironisk och bara skämtar med dig men det är en god ide att i så fall ange att man skämtar / är ironisk så det inte går att missförstås.

Att sedan användaren Zuleica66 med sitt första inlägg på forumet lovprisar Opubox gör i alla fall mig än mer misstänksam mot bolaget i fråga.

Nu utgår jag från att användaren Kronofogden är ironisk och bara skämtar med dig men det är en god ide att i så fall ange att man skämtar / är ironisk så det inte går att missförstås.

Att sedan användaren Zuleica66 med sitt första inlägg på forumet lovprisar Opubox gör i alla fall mig än mer misstänksam mot bolaget i fråga.
Ja hade de varit säkert så hade nog fler skrivit om företaget

Det är scam punkt slut.
Det blir inte mer legit för att representanter för bolaget registrerar några konton och intygar verksamhetens förträfflighet.
Låser detta innan någon inbillat sig att det är seriös sida.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp