De är bara fejkJag läste på nätet och såg nåt som heter Opubox.Det är inte direkt tydlig information på sidan.Nån som kollat det?
De är bara fejkJag läste på nätet och såg nåt som heter Opubox.Det är inte direkt tydlig information på sidan.Nån som kollat det?
Nej. Opubox hjälpte mig att låna räntefritt för att renovera huset tre gånger förra året. Rekommenderas varmt.De är bara fejk
Hur mkt behövde du betala för att få lånet för mig sa dom först att jag skulle betala 2000kr sedan kom de att jag skulle betala 3800krNej. Opubox hjälpte mig att låna räntefritt för att renovera huset tre gånger förra året. Rekommenderas varmt.
Nu utgår jag från att användaren Kronofogden är ironisk och bara skämtar med dig men det är en god ide att i så fall ange att man skämtar / är ironisk så det inte går att missförstås.Hur mkt behövde du betala för att få lånet för mig sa dom först att jag skulle betala 2000kr sedan kom de att jag skulle betala 3800kr
Ja hade de varit säkert så hade nog fler skrivit om företagetNu utgår jag från att användaren Kronofogden är ironisk och bara skämtar med dig men det är en god ide att i så fall ange att man skämtar / är ironisk så det inte går att missförstås.
Att sedan användaren Zuleica66 med sitt första inlägg på forumet lovprisar Opubox gör i alla fall mig än mer misstänksam mot bolaget i fråga.