Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad är mina förutsättningar?

Hej på er

Vad tror ni är mina förutsättningar till samlingslån? Bör jag vänta tills åtminstone till mina 2 närmsta ff går ut? Vill söka på ca 280k. Tog även ett samlingslån i november endast för att jag fick en sänkt ränta, men samlat på mig lite krediter under halvåret som jag vill baka in i ett. Tacksam för svar!

Årsinkomst: 390k
FF: 5 st (2 st går ut 12 maj, 1 st går ut 2 juni)
UC Score: 5,56
Lån:
210k på ICA
50k Northmill
8k Moneygo

Om jag väntar åtminstone till dom som går ut i maj - vad tror ni min uc score landar på då? Tacksam för era åsikter och vägledning! Ha det gött

Söker du i juni kommer du garanterat få ett bra samlingslån.

Hej på er

Vad tror ni är mina förutsättningar till samlingslån? Bör jag vänta tills åtminstone till mina 2 närmsta ff går ut? Vill söka på ca 280k. Tog även ett samlingslån i november endast för att jag fick en sänkt ränta, men samlat på mig lite krediter under halvåret som jag vill baka in i ett. Tacksam för svar!

Årsinkomst: 390k
FF: 5 st (2 st går ut 12 maj, 1 st går ut 2 juni)
UC Score: 5,56
Lån:
210k på ICA
50k Northmill
8k Moneygo

Om jag väntar åtminstone till dom som går ut i maj - vad tror ni min uc score landar på då? Tacksam för era åsikter och vägledning! Ha det gött
Trodde Greta hade mer stålar än så ;) skämt åsido hoppas det gick bra för dig med ditt samlingslån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp