Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad är mina alternativ?

Grymt bra jobbat!

Jag märkte att jag inte ens spelade för pengarna längre när lånen började lägga sig på hög. Det blev bara en undanflykt när man mådde dåligt.

Skickade in ansökan på lendo nu och än så länge har bara norwegian bank dykt upp 90tkr med effektivränta på 22.22%. Avvaktar lite och ser om det dyker upp något mer. Vet inte hur länge jag ska vänta innan jag tar erbjudandet.
Bank Norwegian lånet får du tänka på att du bara kommer betala ränta och inget annat i princip jag har lån där på 200k som jag tog för ett år sedan och är nu på 205k då jag har använt 1 betalfri månad..

Bank Norwegian lånet får du tänka på att du bara kommer betala ränta och inget annat i princip jag har lån där på 200k som jag tog för ett år sedan och är nu på 205k då jag har använt 1 betalfri månad..
Japp det kunde jag räkna ut. Kommer betala 10tkr i månaden tills jag kan söka på lendo igen när min nya inkomst registrerats i april/maj.

Vet du om dom skickar hem någonting eller sköts allt digitalt?

Japp det kunde jag räkna ut. Kommer betala 10tkr i månaden tills jag kan söka på lendo igen när min nya inkomst registrerats i april/maj.

Vet du om dom skickar hem någonting eller sköts allt digitalt?
Allt var digitalt och även fakturorna hade också lösenkrav så dom löste lånen och fick även skicka in 3 lönespecs vill jag minnas

Avakta tills ansökan är helt avslutad. Hade Norwegian förut, var helt digitalt den gången iallafall.

Vanligtvis kommer de flesta erbjudanden inom första timmen men jag skulle vänta trots att jag vet att det kliar lite i fingrarna.

Vad blev månadskostnaden för Norwegian?

Avakta tills ansökan är helt avslutad. Hade Norwegian förut, var helt digitalt den gången iallafall.

Vanligtvis kommer de flesta erbjudanden inom första timmen men jag skulle vänta trots att jag vet att det kliar lite i fingrarna.

Vad blev månadskostnaden för Norwegian?
Okej avvaktar. Blev 1580kr/mån. Ramlade även in MoneyGo, dock bara 30tkr med effektiv ränta på 7.26%

Har du koll på det där med lösenkravet? Mina lån är ju strax under 90tkr men kommer upp i 90 om en vecka eller så. Blir det något problem om det i slutändan blir norwegian tror du?

Kan man få avslag efter man fått erbjudande eller sitter man lugnt i båten nu?

Fyll i din nuvarande anställning/lön så kommer de be om komplettering om så behövs. Tycker nödvändigtvis inte att det är något jätteidé att vänta. Det rör sig om en såpass ”liten” summa ändå.
Håller med. Och kostnaderna, räntorna är ju förskräckliga. Ju tidigare du kan lösa de desto bättre.

Ser nu till att spärra dig hos de högkostnad lånegivare. Du borde LÄTT kunna släcka 90k på ca ett år. Tänk att du sedan kan spara 9k i månaden. Då bygger man snabbt en rejäl buffert. Sök hjälp för ditt missbruk annars är chansen mycket stor att du får återfall. Lycka till!

Ser nu till att spärra dig hos de högkostnad lånegivare. Du borde LÄTT kunna släcka 90k på ca ett år. Tänk att du sedan kan spara 9k i månaden. Då bygger man snabbt en rejäl buffert. Sök hjälp för ditt missbruk annars är chansen mycket stor att du får återfall. Lycka till!
Japp det ska jag! Tror du att lösenkravet blir ett problem som jag nämnde ovan? Tack!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp